וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רה"מ ובנו ייחקרו שוב בפרשת סיריל קרן

18.2.2004 / 0:05

ערוץ 1: המשטרה תפסה באיים הקריביים חשבונות בנק וחברת קש הקשורים ישירות לגלעד שרון. בעקבות הממצאים, נערך חיפוש גם במשרדי רואי חשבון בארץ. השניים יזומנו לחקירה בקרוב

ראש הממשלה, אריאל שרון, ובנו גלעד, ייחקרו שוב במשטרה בפרשת סיריל קרן. זאת לאחר שחוקרי המשטרה חשפו באיים הקריבים חשבונות בנק וחברת קש הקשורים ישירות לגלעד שרון.

ערוץ 1 דיווח אמש כי אנשי היחידה הארצית לחקירות הונאה בראשות תת ניצב מירי גולן, ביקרו לאחרונה באיי הבתולה הבריטים, ובעקבות הממצאים פשטו בימים האחרונים גם על משרדים של רואי חשבון בישראל. בחיפושים נתפסו מסמכים הקשורים לחשבונות הבנק ולחברת הקש.

במשטרה מעריכים כי התפתחות זאת תסייע לחוקרי המשטרה להבין את מסלול העברת כספים בסכומים של מיליוני דולרים מבעלי ההון למשפחת שרון. החקירה נקלעה לקשיים לאחר ששלטונות אוסטריה סירבו לסייע למשטרה לקיים חיקור דין במדינה. אלא שבעקבות הגילויים החדשים אומרים החוקרים כי "הערפל מעל הפרשה התפזר".

בתקופה הקרובה תזמן המשטרה לחקירה גם את ראש הממשלה וגם את בנו גלעד. סנגורו של גלעד שרון, עורך הדין מיכה פטמן, אמר כי הוא אינו מעוניין להגיב על הידיעה.

כתב "הארץ", ברוך קרא, מוסיף:

מיליוני הדולרים, שלפי החשד התגלגלו במסגרת קשרי שוחד בין משפחת שרון לבעלי הון, הגיעו גם למקומות אקזוטיים; הכל, לפי החשד, כדי לטשטש עקבות, ולהימנע מהטרדותיהן של רשויות אכיפת החוק, ביניהן יחידות מס הכנסה של מדינות שונות, כולל זו של ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully