וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סטין חשף את השד של ג'נט ג'קסון

רחביה ברמן

2.2.2004 / 9:28

הציץ המשופץ התגלה בתום ריקוד סוער במהלך הופעתם המשותפת בסופרבול

שערוריה-זוטא במשחק הסופרבול, גמר ליגת הפוטבול האמריקאית, שנערך היום לפנות בוקר ביוסטון, טקסס. במופע המחצית של האירוע המתוקשר עלתה להופיע ג'נט ג'קסון, ובמהלך הופעתה הצטרף אליה לדואט הזמר ג'סטין טימברלייק, שהיה גם בן זוגה למשך תקופה קצרה.

השניים התחככו בצורה רומזנית ביותר לאורך כל השיר, אבל כנראה שלא היו בטוחים שהצליחו להעביר כמו שצריך את המתח המיני השורר ביניהם לתודעת הקהל. לכן, ממש עם הצליל האחרון של השיר, תלש ג'סטין את החלק מתלבושתה של ג'נט שכיסה את שדה הימני, והאיבר המשופץ לתפארת נותר גלוי לעין כל, למעט כוכב מתכת שכיסה את פטמתה (וגם זה לא לגמרי) ומנע מהכוכבת להסתבך באישום על התערטלות בפומבי, הופעה לא צנועה ושאר ירקות. הפרשה צפויה לעורר הדים וספק אם השניים יוזמנו בעתיד למופע לכל המשפחה כמו הסופרבול.

רשת סי.בי.אס, ששידרה את המשחק, כבר התנצלה על האירוע, שהתרחש "באמצע שעת ארוחת הערב" בארה"ב. גם שני הכוכבים, שניסו לטעון שהוא לא היה מכוון, כבר משחררים התנצלויות. "אני מצטער שמישהו נפגע מתקלת התלבושת במהלך הפועת המחצית של הסופרבול", אמר הג'סטין בהצהרה שהוציא. "זה לא היה מכוון וזה מקרה מצער". נותר רק לשאול, אם האירוע לא היה מכוון, האם הגברת ג'קסון נוהגת להסתובב בדרך קבע עם כוכבי מתכת על פטמותיה.

עוד עדות לכך שהאירוע היה מתוכנן מתחילתו אפשר למצוא בראיון שנערך עם הכוריאוגרף של ג'קסון, גיל דולדולאו, שלושה ימים לפני המשחק. בראיון מתייחס הכוריאוגרף להכנות להופעה ומבטיח "רגעי הלם" במסגרת המופע. אבל אם ג'סטין אומר שהכל היה במקרה, מי אנחנו שנשבור לו את המלה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully