וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נו, עוד אביזר דקורטיבי לשירותים

25.3.2001 / 12:29

מי יזכה בפסלון המוזהב, סטיב סודרברג או רידלי סקוט? טום הנקס או ראסל קרואו? סטיב מרטין ינחה את טקס האוסקר ה-73, שידור ישיר בערוץ הסרטים בכבלים; הוליווד בעוצר

מאת גיא סבר

"אני רוצה להודות להורים שלי שהביאו אותי לעולם, ולהורים שלהם שהביאו אותם לעולם". רוברט דה נירו מודה לעולם אחרי הזכיה בפרס האוסקר לשחקן הטוב ביותר על תפקידו בסרט "השור הזועם"

הערב תחגוג הוליווד את טקס האוסקר ה-73, ובאוסקר כמו באוסקר, ההתרחשות מסביב הרבה יותר חשובה מהתוצאות. ב-03:00 שעון ישראל (שידור ישיר בערוץ הסרטים של הכבלים), יתחילו מיטב כוכבי הוליווד לזרום אל השטיח האדום בשמלות ערב וחליפות שרד, כשעתיים מאוחר יותר, כבר נדע מיהם הזוכים הגדולים של השנה בעיר המלאכים, למי יש פסלון מוזהב לקשט את השירותים ומי ייאלץ לחכות לפחות עוד שנה.

טום הנקס מועמד כהרגלו לפרס השחקן הטוב ביותר (על "להתחיל מחדש"), ראסל קרואו ("גלדיאטור") וג'פרי ראש ("עט הסקנדל") יכולים להפתיע ולזכות. ג'וליה רוברטס ("ארין ברוקוביץ'") אמורה לאסוף לחיקה את המקבילה הנשית, כשג'ואן אלן ("המועמדת") וג'ולייט בינוש ("שוקולד") נושפות בעורפה.
"שוקולד", "נמר דרקון", "טראפיק", "ארין ברוקוביץ'" ו"גלדיאטור" מועמדים לפרס הסרט הטוב ביותר כששני האחרונים מובילים את בנק ההימורים.

בפרס האוסקר לבמאי הטוב ביותר מועמד סטיבן סודרברג על שני סרטים שונים, "טראפיק" ו"ארין ברוקוביץ", אנג לי מועמד על "נמר דרקון", רידלי סקוט על "גלדיאטור" וסטיבן דלדרי הבריטי על "בילי אליוט". בניסיו דל טורו הנפלא אמור לזכות בפרס לשחקן המשנה על תפקידו המצויין ב"טראפיק", ואם יש טיפה של צדק באוסקר, קייט האדסון תזכה בפרס לשחקנית המשנה על תפקידה ב"כמעט מפורסמים" האוטוביוגרפי של קמרון קרואו.

אם האוסקר הוא הדובדבן שבקצפת לסלבריטאים ההוליוודים, הרי שעבור קולנוענים עלומי שם המועמדים, זהו הערב החשוב בחיים, כפי שניסחה זאת בחינניות ג'סיקה יו, זוכת פרס האוסקר לסרט הדוקומנטרי הקצר לפני ארבע שנים: "איזה ריגוש, אתה יודע שנכנסת לטריטוריה חדשה כשאתה מבין שהבגדים שאתה לובש עולים יותר מהסרט שלך".

הקומיקאי סטיב מרטין ינחה את הטקס במקום בילי קריסטל שוויתר השנה על התענוג. טקס האוסקר ה-73, ערוץ הסרטים 03:00 לפנות בוקר, שידור חוזר ומתורגם ביום שני בערוץ 2 בשעה 21:25.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully