וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורה אמריקאית שכבה עם תלמיד בן 11

8.1.2004 / 17:43

קרול פלאניגן הכירה את הילד לאחר שהשתתף בשיעור המוסיקה שלה. אמו התלוננה במשטרה, לאחר שגילתה הודעות טקסט מיניות בסלולרי שלו

מורה למוסיקה בת 49 מפלורידה מואשמת בקיום יחסי מין עם אחד מתלמידיה, בן 11. קרול פלאניגן, מורה בבית ספר יסודי, נעצרה אתמול והואשמה בסעיפי תקיפה מינית של ילד מתחת לגיל 12. מהרשויות נמסר כי היחסים בין השניים נמשכו 19 חודשים.

פלאניגן פיתחה יחסים קרובים עם הילד ומשפחתו, לאחר שהוא השתתף בשיעור המוסיקה שלה, והזמינה אותו ואת שני אחיו הקטנים לישון בביתה. אמו החורגת של הילד, כעת בן 13, התלוננה שלשום במשטרת פאלם ביץ' אחרי שמצאה הודעות טקסט בעלות תכנים מיניים בטלפון הסלולרי שלו.

בסי.אן.אן דווח כי לאחר שהחוקרים דיברו עם הילד, הם האזינו לשיחת טלפון שערך עם המורה ובה היא הורתה לו להמשיך ולשקר לגבי יחסיהם. הרשויות חקרו כבר את פלנניגן ב-2002, אחרי שבעלה סיפר ליועץ נישואין שהיא תיארה בפניו את רגשותיה לאחר שנישקה ילד בן 12.

מהמשטרה נמסר כי התיק הזה נסגר משום שלא היו הוכחות לניצול מיני או נגיעות לא ראויות, לאחר שהילד אמר שנישק אותה אולם לא הרגיש שלא בנוח. החוקרים לא אישרו האם הילד מהתלונה הקודמת הוא אותו הילד מהפרשה הנוכחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully