וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ ניסים זאב: "הומואים הם אנשים חולים, יש להם מום"

19.3.2001 / 8:30

"כל אם שמגלה שבנה הומו, יושבת עליו שבעה", הוסיף הח"כ מש"ס; מחר ייערך בכנסת אירוע של של האגודה ההומו-לסבית ועל ביתה של המארגנת, ח"כ יעל דיין, רוסס גרפיטי "הומואים החוצה"


ח"כ ניסים זאב (ש"ס), תקף אתמול את הקהילה ההומו-לסבית ואמר כי כל אם שמגלה שבנה הומו "יושבת עליו שבעה, כי מבחינתה הוא כמעט מת". מחר יתקיים בכנסת אירוע לציון 25 שנה לפעילות האגודה ההומו-לסבית, ו"ידיעות אחרונות" מפרסם הבוקר כי הדבר מעורר סערה בקרב הח"כים הדתיים. זאבי הוסיף כי "האנשים האלה, ההומוסקסואלים, הם חולים שצריכים שיקום ולא מכירים בחולי של עצמם. יש לאנשים האלה מום, והם צריכים פסיכולוגים שישנו אותם".

בלילה שבין שבת לראשון רוססה הכתובת "הומואים החוצה" על ביתה של מארגנת האירוע, ח"כ יעל דיין. היא הגישה תלונה במשטרה ואמרה כי "עד עכשיו קיבלתי איומים טלפוניים בנושא ההומוסקסואליים, אך זו הפעם הראשונה שפוגעים ברשות הפרט שלי". לגבי התבטאויותיו של ח"כ זאבי אמרה: "חבל שניסים זאב לא שר הבריאות - אולי הוא היה מקבל פרס נובל על תרומתו לפסיכיאטריה של הומוסקסואלים".

ח"כ זאבי גינה את ריסוס הכתובת בביתה של דיין אולם אמר כי דיין ממשיכה לעשות "אירועים פרובוקטיביים נגד המסורת והערכים של עם ישראל. האירוע שלה הוא פגיעה בכבוד הכנסת ומתן לגיטימציה לדבר לא מוסרי שהיה עד לאחרונה עבירה פלילית. לקבל הומוסקסואליות כלגיטימית זה אסון לחברה, ואני אמחה על בואה של החבורה הזאת לכנסת".

עוד לפני פירסום דבריו של זאבי כבר עמדה אתמול הקהילה באור הזרקורים כשהזמר אריאל זילבר תקף את ההומואים בראיון ל"ידיעות אחרונות". זילבר אמר: "לא אמרתי שלהיות הומו זה לא מוסרי, אמרתי שזה סטייה. סטייה מדרך הטבע. אם אתה לא מביא ילדים לעולם, אין לך שום סיבה להיות עם מישהו. אז בסדר, הומואים יכולים לגדל חתול, או כלבה, או לאמץ ילד. אני לא אומר: תהרגו אותם, שיחיו, יש לי כבוד אליהם, אבל לא בבית ספרנו. אולי יש לי אפילו חברים הומואים או לסביות, שיהיו בריאים, אבל אני, מבחינתי, סולד מזה".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully