וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי, פועלים בשבילך

17.3.2001 / 20:52

לפני 5 ימים היא עשתה חיים קשים למכבי חיפה, היום היא ניצחה 0:1 את בית"ר ירושלים בטדי. קבלו את בת הברית החדשה של הפועל ת"א: מכבי ת"א

מכבי ת"א, הקבוצה שבניצחון 0:2 לפני חודשיים הורידה את בית"ר ירושלים מהמקום הראשון והכניסה אותה לסחרור בלתי נגמר, הגיעה היום לטדי, ניצחה 0:1 והרחיקה את הירושלמים גם מהמשימה האחרונה שלהם לעונה זו: המקום השני והכרטיס לאירופה.

בית"ר ירושלים שיחקה ללא שאנדור הפצוע והמוצהב ועם אלון אופיר בהרכב על חשבונו של בראנקו סאביץ'. במכבי ת"א היה שינוי אחד לעומת ההרכב מיום שני האחרון: אלי ביטון פתח במקומו של ברוך דגו המורחק.

ימים אחדים אחרי הצגת הכדורגל בבלומפילד, הייתה מכבי ת"א שותפה למשחק כדורגל איכותי נוסף. המשחק, במיוחד במחצית הראשונה, התנהל בקצב גבוה ושני השוערים נאלצו לשמור על עירנות תמידית. משריקת הפתיחה שלטה בית"ר במשחק, אבל התקשתה במסירה האחרונה והגיעה למעט מצבים של ממש.

במקרים בהם הצליחה קצת יותר היה שטראובר במקום על מנת לשמור על הרשת של האורחים נקיה. מהצד השני עקצו שחקני מכבי ת"א ביציאה מהירה להתקפה והגיעו להזדמנויות מסוכנות. בדקה החמישית קיבל נמני כדור במצב טוב ובעט לשמיים, אבל 6 דקות מאוחר יותר, נאלץ לאסוף קורנפיין כדור מהרשת.

גיא צרפתי חתך מאגף שמאל למרכז, קיבל כדור מגולדברג וממרחק של כ-25 מטר הניף את רגלו הימנית ושלח כדור אדיר בחצי גובה, לצד שמאל של השער. קורנפיין המופתע הגיב קצת מאוחר ושלח את הכחולים צהובים לחגוג.

בפתיחת המחצית שניה ערך נסים בכר שינויים במגמה התקפית: סבילה במקום במקום אופיר וטלסניקוב במקום רענן דרעי. בית"ר המשיכה להחזיק בכדור, אבל כמו במחצית הראשונה, דווקא מכבי ת"א נראתה מסוכנת יותר. לקראת הסיום דעך מעט קצב המשחק והאירוע המשמעותי היחיד היה בדקה ה-89.

פטרוביץ' הגביה כדור למרכז הרחבה וסביליה, שעלה מעל קורנפיין, נגח למשקוף. על הריבאונד עטו ברומר ומזרחי, שהקדים אותו ונגח פנימה, אבל אייל צור סימן לעבירה, שלא הייתה, של מזרחי ופסל את השער.

אבוקסיס מתקשה להאמין

מכבי ת"א, כבר עם 48 נקודות, ממשיכה לצבור נקודות לקראת הפלייאוף ובית"ר ירושלים, עם 56, מתרחקת מהמקום השני. הפועל ת"א תשחק ביום שני מול הפועל פ"ת ותוכל להגדיל את הפער מבית"ר ל-4 נקודות. אם לא די בזה, הפועל חיפה אוגרת גם היא נקודות בקצב ונמצאת כבר רק 2 נקודות מאחור.

רוסו, שהוחלף באברג'יל בדקה ה-78, התקשה להסביר את חוסר ההצלחה של קבוצתו: "השנה אנחנו משחקים 10-15 דקות טוב ומפסיקים לשחק". לגבי הלחץ של הקהל אמר: "הקהל בסך הכל רוצה ניצחונות, היום לא הרגשתי לחץ".

הקפטן שלו, יוסי אבוקסיס, דווקא כן הרגיש אותו ואמר: "ברור שקשה לשחק עם לחץ כזה של הקהל. לא דמיינתי שאי פעם אשחק בבית והקהל שלנו יילך נגדנו ויקלל בצורה כזאת". לגבי עתידו האישי אמר אבוקסיס: "אני רוצה להישאר בבית"ר, אבל בינתיים אי אפשר לדעת".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully