וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאנה היתה בהריון כשנהרגה

וואלה! חדשות

21.12.2003 / 9:25

גורם בכיר במשטרת צרפת: ההריון הושתק כדי למנוע מבוכה ממשפחת המלוכה. חקירת האסון תיפתח מחדש, על פי דרישת אביו של דודי אל פאייד

גורם בכיר במשטרת צרפת טוען כי דו"ח רפואי שמעולם לא פורסם, מגלה כי הנסיכה דיאנה היתה בהריון בעת שנהרגה בתאונת דרכים לפני כשש שנים. הגורם רמז כי הריונה של דיאנה הושתק כי למנוע מבוכה נוספת למשפחת המלוכה.

הנסיכה מוולס נהרגה ב-31 באוגוסט 1997, יחד עם בן זוגה, דודי אל פאייד, ונהג המכונית בה נסעו. בראיון ל"אינדיפנדנט" מסר הגורם הבכיר במשטרת צרפת כי מסמכים רפואיים מבית החולים בו נפטרה דיאנה מראים בבירור כי הנסיכה ציפתה לילד שלישי בעת שנהרגה. הגורם דחה את תיאוריית הקונספירציה סביב מותה של הנסיכה, לפיהן התאונה הייתה רצח מתוכנן מראש. לדבריו, חקירה האסון הצביעה על תאונה אשר נגרמה כתוצאה משכרותו של הנהג הנרי פול.

הדברים מתפרסמים על רקע כוונתו של חוקר מקרי מוות בריטי לפתוח מחדש את חקירת נסיבות התאונה. החוקר, מיכאל בורגס, יקבל בחודש הבא ממשטרת צרפת את המסמכים הרפואיים המתייחסים להריונה של דיאנה. החקירה תיפתח מחדש בעקבות דרישת מוחמד אל פאייד, אביו של דודי, שסירב לקבל את מסקנות החקירה הצרפתית. מקורבים לדיאנה ומשרתה האישי, פול בארל, הכחישו את הטענות כי הנסיכה ציפתה לילד שלישי בעת שנהרגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully