וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 הרוגים וכ-30 פצועים בניסיון חיסול של זאב רוזנשטיין

11.12.2003 / 14:41

מטען התפוצץ ברחוב יהודה הלוי, סמוך למכוניתו של העבריין. רוזנשטיין, שנפצע באורח קל, הגיע בכוחות עצמו לבית החולים

שלושה בני אדם נהרגו ולמעלה מ-30 נפצעו בניסיון חיסול של העבריין זאב רוזנשטיין. רוזנשטיין עצמו נפגע באורח קל. על פי הדיווחים, מטען חבלה התפוצץ מעט אחרי השעה 12:30 בצהריים ברחוב יהודה הלוי 47 פינת אלנבי בתל אביב, סמוך למשרדו של חלפן כספים.

צוותי מגן דוד אדום פינו את הפצועים לבתי החולים וולפסון בחולון, תל השומר, איכילוב בתל אביב ובילינסון בפתח תקוה. מצבו של אחד מהפצועים קשה, והיתר נפגעו באורח קל עד בינוני.

עדי ראייה סיפרו כי ראו את רוזנשטיין לאחר הפיצוץ כשהוא "מבוהל אך בריא ושלם". עורך דינו סיפר לערוץ 10 כי רוזנשטיין נפצע בידו וברגלו באורח קל. לדבריו, רוזנשטיין לא יודע מי ניסה לחסלו. "אין לו אויבים", אמר.

בערוץ 2 דווח כי רוזנשטיין לא הגיע לקבלת טיפול באף אחד מבתי החולים שאליהם פונו הפצועים. כוחות משטרה הגיעו לארבעת בתי החולים והמתינו לבואו, אך לבסוף הגיע רוזנשטיין לבית החולים "מאיר" בכפר סבא.

"המשטרה מפשילה שרוולים"

עד ראייה אמר ל"הארץ" כי הפיצוץ גרם להדף רב ולפיזור של זכוכיות. הוא הוסיף: "פתאום ראיתי את זאב רוזנשטיין רץ מתוך החנות החוצה כשהוא כולו מלא בדם. המאבטחים שלו יצאו פצועים גם הם, החולצה שלהם מוכתבמת בדם. הם נכנסו למרצדס שלהם ועזבו את המקום". רוזנשטיין ישב ככל הנראה בזמן הפיצוץ במסעדה שנקראת "שיפודי השובבים" הצמודה לחנות. מעוצמת הפיצוץ נפגעו מכוניות שחנו ברחוב, ומרפסת בית סמוך קרסה.

מפכ"ל המשטרה, רב ניצב שלמה אהרונישקי, שהגיע לזירת האירוע לקראת השעה 15:00 בצהריים, כינה את פיצוץ המטען "פיגוע". "כמו במלחמה בטרור, גם במלחמה בפשע יש הצלחות ויש כשלונות", אמר המפכ"ל. לדבריו, מדובר במאבק ללא פשרות. "המשטרה מפשילה שרוולים ונחושה להילחם בעולם העברייני, שהפשיל שרוולים אף הוא".

המפכ"ל החליט לכנס הערב את סגל הפיקוד הבכיר של המשטרה כדי לדון באירוע ובמשמעויותיו.

בתי החולים פתחו מוקדי מידע שמספריהם: איכילוב - 1255133; וולפסון - 1255135; תל השומר - 1255131.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully