וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניסיו דל טורו וג'וליה רוברטס זכו בפרס איגוד השחקנים

12.3.2001 / 11:02

לא הנקס, לא קרואו – דווקא בניסיו דל טורו, שמועמד לאוסקר שחקן המשנה, זכה אתמול בפרס השחקן של איגוד השחקנים. ג'וליה רוברטס זכתה בפרס השחקנית

לא טום הנקס ולא ראסל קרואו לקחו אתמול (ראשון) את פרס השחקן הטוב ביותר של איגוד השחקנים, כי אם בניסיו דל טורו, שמככב לצד מייקל דאגלס ב"טראפיק" ומועמד לפרס אוסקר בקטגוריית שחקן המשנה.

פרס איגוד השחקנים נחשב תחזית לפרס השחקן הטוב ביותר באוסקר, אך השנה, עם מתן הפרס לדל טורו, יחזה כנראה דווקא את הזוכה בפרס שחקן המשנה. הקרב בין הנקס לקרואו יוכרע רק ב-25 במרץ, בטקס האוסקר עצמו.

ג'וליה רוברטס, הפייבוריטית לזכייה באוסקר על משחקה ב"ארין ברוקוביץ'" של סטיבן סודרברג, זכתה בפרס השחקנית הטובה ביותר, והאוסקר הראשון שלה נראה ודאי מתמיד. צוות השחקנים של "טראפיק", שגם אותו ביים סודרברג, זכה בפרס על עבודת משחק קבוצתית.

ג'ודי דנץ' ואלברט פיני הבריטים זכו בפרס שחקני המשנה; דנץ' על תפקידה ב"שוקולד" ופיני על תפקידו ב"ארין ברוקוביץ'. שניהם מועמדים גם לאוסקר שחקני המשנה.

בתחום הטלוויזיה זכה בריאן דנהי בפרס השחקן הטוב ביותר בסרט טלוויזיה/מיני סדרה על תפקידו כווילי לומן ב"מותו של סוכן". השחקנית הבריטית ונסה רדגרייב זכתה באותו פרס על תפקידה ב"אם הקירות יכלו לדבר 2".

מרטין שין ואליסון ג'אני, הוא הנשיא, היא מזכירת העיתונות, בסדרה "הבית הלבן", זכו בפרס השחקן/שחקנית הטובים ביותר בסדרה דרמטית. רוברט דאוני ג'וניור לקח את פרס השחקן בסדרה קומית על תפקידו ב"אלי מקביל", ושרה ג'סיקה פארקר, כוכבת "סקס והעיר הגדולה" לקחה את פרס השחקנית באותה נישה. תם ונשלם עוד טקס הוליוודי.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully