וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלאני סי מרגיעה: אני לא עוזבת את הספייס גירלז

11.3.2001 / 8:52

הספורטי ספייס הוזעקה באישון לילה להכחיש את השמועות באשר לעזיבתה; הצהירה: "אנחנו עדיין יחד"; השמועות נפוצו בשל ראיון שנתנה בסוף השבוע בו אמרה שהיא רוצה ללכת בדרך שלה


עכשיו אפשר להירגע. כוכבת הספייס גירלז, מלאני סי, הודיעה באישון לילה כי היא אינה מתכוונת לעזוב את הלהקה. הספורטי ספייס הוזעקה מהמלון בו היא שוהה בארה"ב, להופיע בשידור חי בטלוויזיה הבריטית כדי לשים קץ לשמועות.

מל סי זעמה על העיתונות הבריטית, שפירסמה בסוף השבוע את הידיעה כי היא לא מתכוונת להמשיך לעבוד עם הלהקה, ושהיא תתמקד בקריירת הסולו שלה. לדבריה, היא מקווה כי המעריצים לא האמינו לשמועות.

הכוכבת התקשרה לתוכנית טלוויזיה בריטית במהלך ראיון של חברתה ללהקה, אמה בנטון, והכחישה את הידיעות על עזיבתה. "אף אחד לא עוזב את הלהקה, אני לא עזבתי את הספייס גירלז. אנחנו עדיין יחד. אני מאוד מצטערת לאכזב את התקשורת, בתקווה שזה לא יפריע למעריצים", אמרה הספורטי ספייס. היא הוסיפה כי נכון להיום כל אחת מבנות הלהקה מתרכזת בקריירת הסולו שלה, אולם אין זה אומר כי הן מתפרקות. היא הוסיפה כי ללהקה יש עתיד.

השמועות לגבי עזיבתה של מל סי החלו בעקבות ראיון שנתנה בסוף השבוע בארה"ב בו אמרה, כי התבגרה וכי היא רוצה ללכת בדרך שלה. "אני לא מתכוונת לעבוד יותר עם הספייס גירלז. באמת, לא הרגשתי נוח להיות בספייס גירלז במשך השנתיים האחרונות. זה כבר לא מרגיש לי טבעי יותר. התבגרתי, ואני פשוט מרגישה שאני רוצה לעשות דברים בדרך שלי ולא להתפשר", אמרה הכוכבת.

מלאני סי נמצאת כרגע בעיצומו של מסע הופעות אירופי עם אלבומה המצליח "כוכב צפוני", במהלכו הגיעה גם לישראל לפני כשלושה שבועות. בביקור בארץ אמרה מלאני, כי אין ללהקה תוכניות לאלבום חדש אבל הכחישה שהן מפרקות את הלהקה.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully