וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: צו מעצר הוצא נגד מייקל ג'קסון

19.11.2003 / 15:04

עדי ראיה סיפרו כי ראו את הצו נגד הזמר במהלך פשיטה שנערכה על אחוזתו בעקבות תלונה חדשה של ילד על תקיפה מינית. הזמר, שלא היה בבית: אלה האשמות נוראיות

צו מעצר הוצא נגד הזמר מייקל ג'קסון בעקבות פרשה נוספת בה הוא נחשד בהתעללות מינית בילד – כך דווח היום ב"סקאי ניוז". מספר רשתות תקשורת אחרות פרסמו כי מקורות רבים ראו בעיניהם את צו המעצר שהוצא נגד הכוכב האמריקאי. אתמול פשט כוח משטרה גדול על אחוזתו של ג'קסון "נוורלנד" וביצע במקום חיפוש. הזמר ומשפחתו שוהים בלאס וגאס שם הוא מצלם וידאו קליפ חדש.

עורך דינה של משפחת ג'קסון, בריאן אוקספם, אישר דיווחים כי הפשיטה אתמול בוצעה בעקבות תלונה חדשה על התעללות בילד שהוגשה נגד הזמר בן ה-45. המתלונן הוא ילד בן 12. ג'קסון הביע כעס על מה שכינה "האשמות הנוראיות".

מערכת "הארץ" מוסיפה:

זו אינה הפעם הראשונה שבה מועלה חשד לתקיפה מינית של ילדים נגד ג'קסון. לפני כתשע שנים הגיע הזמר לפשרה, מחוץ לבית המשפט, עם בן 14 שהתלונן נגדו בגין מעשים דומים, ושילם למשפחתו מיליוני דולרים. בשנה שעברה יצר ג'קסון שערורייה בינלאומית כשהציג את תינוקו, מייקל השני, בפני מעריציו וטילטל אותו מבעד למרפסת בקומה הרביעית של בניין בברלין. ג'קסון כינה את האירוע "טעות איומה".

הקריירה של ג'קסון החלה לדעוך ב-1993, כשנחשד לראשונה בתקיפה מינית. הזמר טען לחפותו, ומעולם לא הוגשה נגדו תביעה בנושא. לטענת יועציו הפיננסים לשעבר, עומד ג'קסון, שצבר כחצי מיליארד דולר בעשרים השנים האחרונות, בפני פשיטת רגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully