וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזק בינלאומי תספק ל-Planitis הקפריסאית שירותי תקשורת ואינטרנט

ערן גבאי

18.11.2003 / 11:13

שתי החברות מנהלות שיחות במטרה להרחיב את שיתוף הפעולה ביניהן. אבי גבאי: "נמשיך למנף את התשתית לטובת יצירת מקור הכנסות נוסף"

בזק בינלאומי חתמה על הסכם עם חברת הטלקום הקפריסאית Planitis לאספקת שירותי תקשורת בינלאומיים וגישה לאינטרנט. בחברה מעריכים שההכנסות השנתיות כתוצאה מההסכם לשיתוף פעולה בקיבולות ובשירותי VOICE ו-IP, יסתכמו בכמה מיליוני שקלים.

ההסכם יאפשר ל-Planitis לספק ללקוחותיה שירותי קול, נתונים ואינטרנט על גבי התשתית של בזק בינלאומי ברוחב פס גבוה ועם גישה למספר מדינות ברחבי העולם. בבזק בינלאומי מציינים עוד כי בימים אלה מתקיימים מגעים להרחבת שיתוף הפעולה עם החברה הקפריסאית.

לבזק בינלאומי רוחב פס של מעל ל-3.5 ג'יגה והסכמי תקשורת עם עשרות מדינות בעולם. Planitis היא אחת הספקיות הפרטיות הגדולות בקפריסין בתחום האינטרנט והשיחות הבינלאומיות. החברה מתמקדת בעיקר בשוק העסקי. עד כה, Planitis השתמשה בתשתיות של חברת CYTA המקומית. לאחרונה, עם פתיחתו של שוק התקשורת הקפריסאי לתחרות, נרכשה Planitis על ידי חברת התקשורת היוונית OTE.

מנכ"ל בזק בינלאומי, אבי גבאי, מציין כי "נמשיך למנף את התשתית הטכנולוגית לטובת יצירת מקור הכנסות נוסף. הפנייה לחו"ל, במיוחד למדינות קרובות, מהווה פוטנציאל עסקי, שנמשיך לממש".

חברת ברק הקדימה את בזק בינלאומי בפעילות זו, כשכבר מהרבעון השני של השנה התקשרה בחוזים דומים עם מספר ספקי תקשורת באירופה. כבר בדו"חות הרבעון השלישי של ברק נרשמו הכנסות ראשונות מהפעילות.


** בזק בינלאומי - מבעלי השליטה בוואלה! תקשורת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully