וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יחסי ישראל-ארה"ב על סף משבר"

17.11.2003 / 9:50

לדברי גורמים בכירים בוושינגטון, ראש הממשלה שרון אינו מפנה מאחזים, מרחיב התנחלויות ואינו מתנהג כחבר. פורז: אם הממשלה תסרב לתהליך מדיני - נפרוש

גורמים בכירים בוושינגטון מגדירים הבוקר את יחסי ישראל-ארה"ב "על סף משבר". לדברי האמריקאים, ראש הממשלה, אריאל שרון, אינו מפנה מאחזים, מרחיב את ההתנחלויות, ומקדם את גדר ההפרדה לתוואי לא הגיוני.

"הוא אינו מתנהג כחבר, מפר הבטחות ומתעלם ממצבו הקשה של בוש בעיראק ומהביקורת על הנשיא". אמרו הבוקר הגורמים. בגלי צה"ל דווח כי לדברי הבכירים, שרון מתעלם מרצף המסרים וההתבטאויות של ראשי הממשל, ובהן התמיכה האמריקאית הפומבית בהסכם ז'נבה.

בכירים במשרד החוץ אישרו כי לאחרונה החריף הממשל את הביקורת כלפי ישראל בעיקר בנושאי המאחזים, אולם לדבריהם, אין עימות ישיר בין המדינות. משגרירות ארה"ב בישראל נמסר כי אין משבר בין ישראל לממשל.

בתוך כך אמר הבוקר שר הפנים, אברהם פורז (שינוי), כי אם יחל תהליך מדיני ביוזמת הפלסטינים, בשינוי בטוחים כי יימצא לכך פרטנר ישראלי. "אני מפיל כרגע את כל התיק הזה על הפלסטינים. אבל אם יסתבר שיש נכונות פלסטינית להסדר, ונמצא דרך לשלום וממשלת שרון תסרב - אנחנו לא נהיה בממשלה הזאת", אמר פורז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully