וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

14 שנות מאסר לנער שדקר למוות חייל

16.11.2003 / 17:21

החייל רז מור ניסה ליישב סכסוך שפרץ בכניסה למועדון במושב מגוריו. הנאשם הוא בן 16 בעל עבר פלילי עשיר. אמו של הנרצח: הוא היה קורבן של החברה הישראלית

14 שנות מאסר נגזרו על נער בן 16 מחדרה שרצח לפני כעשרה חודשים את החייל רז מור במהלך מסיבה במושב גרנות. הנער וחמישה מחבריו התנפלו על החייל ודקרו אותו למוות בשעה שניסה להפריד בתגרה שפרצה בגלל שלא התאפשר להם להיכנס למסיבה במושב.

בקול ישראל דווח, כי בגזר הדין נכתב שחומרת המעשה מונעת אפשרות להקל על הנער בגלל גילו הצעיר. לנער הצעיר עבר פלילי עשיר והוא נחשד בעשרות פריצות. הוא נעצר כשברשותו רכוש גנוב רב.

רז מור היה חייל בהנדסה הקרבית והיה במהלך האירוע בחופשת סוף השבוע בביתו. בשעה ששמר על אחיו הקטנים שמע צעקות מכיוון המועדון הסמוך לביתו. רז ניסה, כאמור, להפריד בין הניצים ונדקר על ידי הקטין.

אמו, יהודית, סיפרה כי רז התווכח עם חבורת הנערים בלי מגע פיזי. לדבריה, "הרוצח, שהיכה כבר חייל אחר, פשוט שלף סכין ודקר את רז בלב". יהודית מור אמרה כי גזר הדין לא מנחם אותה אך היא מקווה שהעונש החמור ירתיע אחרים בעתיד. "רז היה קורבן של החברה הישראלית", ציינה. השופטים אמרו היום כי "כאשר הרג הנאשם את המנוח הוא הרג גם את משפחתו, לא תהיה זו אותה משפחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully