וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה סופי: מלאני סי פורשת מהספייס

9.3.2001 / 13:22

"אני לא מתכוונת לעבוד יותר עם הספייס גירלז. אני רוצה לעשות דברים בדרך שלי"; היא נמצאת בעיצומו של מסע הופעות, שהביא אותה גם לישראל; דובר הלהקה מכחיש פירוק; תם עידן הספייס?

מאת אביב מלחי

אחרי כל השמועות, ההכחשות וההתלבטויות הגיעה ההודעה הרשמית. היום הודיעה מלאני צ'יזהולם, ספורטי ספייס, על פרישה מלהקת הספייס גירלז. מלאני, בת 27, אמרה לסוכנות הידיעות "רויטרס" שהיא לא מתכוונת להמשיך לעבוד עם הלהקה, והיא תתמקד בקריירת הסולו המצליחה שלה.

מלאני הצהירה כי "אני תמיד אהיה ספייס גירל", אך הוסיפה, "אני לא מתכוונת לעבוד יותר עם הספייס גירלז. באמת, לא הרגשתי נוח להיות בספייס גירלז במשך השנתיים האחרונות. זה כבר לא מרגיש לי טבעי יותר". לדבריה, "התבגרתי, ואני פשוט מרגישה שאני רוצה לעשות דברים בדרך שלי ולא להתפשר".

הפרישה של מלאני משאירה את הלהקה עם שלוש חברות בלבד ולפי איך שזה נשמע ממנה, הפירוק ממש קרוב: "היינו כזאת תופעה ענקית ואין יותר לאן ללכת עם זה. זו היתה שאלה של להקריב את חיינו ולנסות לשמור על ההצלחה, או פשוט להיות כנות עם עצמנו. כולנו היינו מאוד כנות, וכולנו רוצות להמשיך בקריירות סולו".

ב-1998 עזבה את הלהקה ג'רי האליוול, ג'ינג'ר ספייס, ופתחה בקריירת סולו עצמאית, וגם אז רחשו השמועות על פירוק אפשרי של הלהקה. ארבע הספייסיות הכחישו, ולפני כמה חודשים הוציאו אלבום חדש.

מלאני סי נמצאת כרגע בעיצומו של מסע הופעות אירופי עם אלבומה המצליח "כוכב צפוני", במהלכו הגיעה גם לישראל לפני כשלושה שבועות. בביקור בארץ אמרה מלאני, כי אין ללהקה תוכניות לאלבום חדש אבל הכחישה שהן מפרקות את הלהקה. כנראה שמשהו בדרך השתנה.

"זה לא נגמר עד שזה נגמר"

דובר הספייס גירלז, אלן אדוארדס, הכחיש את הידיעה על הפירוק, ואפילו על הפרישה: "מלאני סי לא עזבה את הספייס גירלז. כולם רוצים להגיד שזה נגמר אבל זה לא, הלהקה עדיין בקשרים חזקים. מה שהיא אמרה הוא שאין לנו תוכניות כרגע וזה הפך לפירוק הסופי, אבל זה לא הפירוק. כמו שכולם יודעים, הספייס גירלז ממשיכות בפרוייקטים של סולו אבל הספייס גירלז עדיין קיימות. זה לא נגמר עד שזה נגמר, וזה לא נגמר".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully