וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשובת נסראללה לגבי העסקה - בעוד 3 ימים

14.11.2003 / 0:00

לדברי מזכ"ל החיזבאללה, הוא מעוניין לשוחח על הקשיים בעסקת השבויים עם המתווך הגרמני. נקודת המחלוקת העיקרית - שחרור סמיר קונטאר, רוצחם של בני משפחת הרן

מזכ"ל החיזבאללה, חסן נסראללה, אמר בנאום שנשא אתמול אחר הצהריים בביירות כי ייתן את תשובתו בעניין עסקת חילופי השבויים במהלך שלושת הימים הקרובים. לדבריו, הוא מעוניין לשוחח עם המתווך הגרמני, ארנסט אורלאו, שיגיע בימים הקרובים ללבנון.

נסראללה הדגיש כי החיזבאללה התחייב בפני משפחות האסירים שיחזיר את בניהם לביתם. בקול ישראל דווח כי לדבריו, התבטאויות ישראל בנושא הן נסיגה מהתחייבויות קודמות.

כתב "הארץ", יואב שטרן, מוסיף:

נקודת המחלוקת העיקרית בין הצדדים היא סוגיית שחרורו של סמיר קונטאר, רוצחם של בני משפחת הרן והשוטר אליהו שחר ב-1979. ישראל הודיעה כי לא תשחרר לבנונים שרצחו ישראלים בתוך גבולות ישראל, ואילו בחיזבאללה טוענים שהסיכום הכתוב בין הצדדים היה שישוחררו כל האסירים הלבנונים שמוחזקים בידי ישראל. על פי העיתון "אל-מוסתקבל", נסראללה יעדיף לדחות את ביצוע העסקה ולא לוותר על הסיכומים שכבר הושגו.

עוד מדווח העיתון כי נסראללה ימחה בפני המתווך הגרמני על האיומים הישראלים מתחילת השבוע על כך שישראל שקלה ותשקול בעתיד לחטוף אותו.

בתוך כך, הגישו אתמול בצהריים בני משפחתו של הנווט השבוי רון ארד עתירה לבג"ץ נגד היועץ המשפטי לממשלה וראש אגף החקירות במשטרה, בדרישה להגיש כתב אישום פלילי נגד מוסטפה דיראני בשל העבירות הקשות שביצע בארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully