וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובה מודדת גידול בהכנסות וצמצום ברווח

אלי דניאל

13.11.2003 / 11:51

המכירות גדלו ב-36% לרמה של 7.4 מיליון דולר. שיפור בשיעור הרווח הגולמי - עלה ל-42%. ההפסד צומצם ל-847 אלף דולר או 6 סנט למניה

חברת נובה מכשירי מדידה , העוסקת בפיתוח וייצור מערכות בקרה ומדידה משולבות לשימוש תעשיית המוליכים למחצה, מדווחת הבוקר על המשך מגמת הגידול בהכנסותיה הרבעוניות במקביל לצמצום הפסדיה.

הכנסותיה של נובה הסתכמו ברבעון השלישי של השנה בכ-7.4 מיליון דולר, עלייה של כ-36% לעומת המכירות ברבעון המקביל וכ-15% יותר מההכנסות ברבעון השני של השנה. הכנסות אלה כללו מכירות ראשונות של מערכות ה-NovaScan CD, ובחברה מאמינים כי קיימים כיום סיכויים מוגברים להגדלת מכירות מוצר זה בשנים עשר החודשים הקרובים.

הרווח הגולמי של החברה תפח ל-3.1 מיליון דולר, לעומת רווח גולמי של כ-2.4 מיליון דולר ברבעון הקודם ורווח גולמי של כ-2 מיליון דולר ברבעון השלישי של שנת 2002. הגידול ברווח הגולמי התבטא גם בצמיחה בשיעורי הרווחיות הגולמית מ-37% ברבעון המקביל לשיעור של כ-42% ברבעון הנוכחי.

בשורה התחתונה הצליחה החברה לצמצם את הפסדיה וההפסד הרבעוני הסתכם ב-847 אלף דולר או 6 סנט למניה, שיפור ניכר בהשוואה להפסד של כ-2.7 מיליון דולר (18 סנט למניה) ברבעון המקביל והפסד של כ-1.4 מיליון דולר (9 סנט למניה) ברבעון השני של השנה.

יתרת המזומנים, ההשקעות והנכסים לזמן קצר של החברה הסתכמה בתום הרבעון השלישי בכ-32 מיליון דולר, בדומה להיקפה בתחילתו של הרבעון. ההון העצמי של נובה הסתכם ביום ה-30 בספטמבר 2003 בכ-31.4 מיליון דולר והוא היווה כ-68% ממאזנה של החברה.

ד"ר גיורא דישון, מנכ"ל ונשיא נובה, מסר כי "החברה מצליחה לשפר את ביצועיה באופן משמעותי ובעקביות - הכנסות גדלות, שיעור רווח משופרים וקיטון בהפסד מזה מספר רבעונים. השיפור ניכר בכל אזורי הפעילות, ובעיקר באסיה-פאסיפיק וביפאן, ואנו צופים כי טריטוריות אלה ימשיכו להוביל את המכירות גם ברבעונים הקרובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully