וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריירה חדשה לויקי קנפו - מרצה

13.11.2003 / 9:41

לצד עבודה במפעל נרות ויקי קנפו מרצה על מאבק החד הוריות. התעריף: 500-1,000 שקל למי שיכול, חינם למיעוטי יכולת. ועוד מסימני הפרסום: לא רוקדת במועדונים

ויקי קנפו, שהפכה לסמל מאבק האמהות החד הוריות, משלימה בימים אלה הכנסה - לצד עבודתה במפעל נרות - כמרצה. בשבוע הבא תתארח קנפו באוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע, שם היא תגולל בפני סטודנטים לתואר שני בתקשורת את סיפור המאבק של האמהות, וההדים הרחבים שהוא קיבל בין השאר בשל הסיקור התקשורתי לו הוא זכה.

"פונים אלי מהרבה בתי ספר", אמרה קנפו למקומון הירושלמי "כל הזמן", "והתעריף הוא בין 500 ל-1,000 שקל להרצאה. אבל אני לא גובה כסף ממעוטי יכולת. אם לבית הספר אין כסף לממן את ההרצאה, אני מוכנה להרצות גם בחינם". בפניות השונות מטפל יועץ התקשורת משה מיזרי, שאמר כי אחרי שקנפו עזבה את המאהל בירושלים פחת מעט הביקוש להרצאות. "אבל אני לא מודאג", הוא מוסיף. "כשנושא המאבק שלה יעלה שוב לסדר היום, אני בטוח שיזמינו אותה יותר להרצות".

קנפו סיפרה לעיתון גם על חייה שהשתנו ללא הכר בעקבות המאבק. "מאז שאין לי פרטיות אני לובשת רק טריינינג כי זהו סמל המאבק, ולא מורחת לק על הציפורניים כדי שלא יגידו שיש לי כסף. אני גם לא רוקדת יותר במועדונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully