וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לאתונה: מה עשיתם בחופשה

עדי רובינשטיין

12.11.2003 / 16:55

זהו, תמה הפגרה לרוב הספורטאים האולימפיים. בעוד שבועיים יש להם גיבושון ומיד אחר כך מתחילים להתכונן לאתונה

לרובכם זה אולי לא חסר כמו הכדורגל ויותר קצר זה בטוח היה, אבל הספורטאים האולימפים שלנו חוזרים אט אט מהפגרה הקצרה של החודש וחצי האחרונים, בהם היו עסוקים רובם בהתאוששות מהעובדה שהם הבטיחו את מקומם באולימפיאדה הקרובה. חלק קטן יותר היה עסוק בהכנות לקראת המשך המאבק על אותה מטרה - כרטיס לאתונה.

התאמנו, ישנו וחלמו אתונה

פגרה או לא, מרבית ספורטאי הסגל האולימפי עשו מרבית הזמן את הדבר הכי שגרתי עבורם - להתאמן.

גל פרידמן, לדוגמא, התאמן רוב הזמן עם עצמו ובשושו רכב קצת על אופניים בשביל לשמור על כושר. בין לבין הוא הספיק לאמן את אחיו ואפילו לבלות קצת זמן עם החברה, שזכתה סופסוף לראות את בן זוגה למשך יותר משבוע ברציפות. בין לבין אירח פרידמן גולש יווני ובקרוב יגיע אליו גולש אנגלי. מנוחה? אחרי אתונה.

אריק זאבי ניצל את מרבית הזמן כדי לתת מנוחה לגב הדואב ולכף הרגל, שבבוהנה נתגלה זיהום קטן. כל זה לא מנע מזאבי לצאת להתחרות בתחרות גרנד פרי במוסקבה. פגרה קצת יותר עצובה עברה על הג'ודוקא אודי וקס, שהיה מעורב בתאונת דרכים שכנראה סותמת את הגולל על סיכוייו להשתתף באולימפיאדה, אם כי מדובר בבחור עם כח רצון אדיר ולכו תדעו מה יהיה.

המתאבק מיכאל ביילין לקח בפגרה הזאת כמה החלטות לגבי הקריירה, שבסופם החליטו באיגוד ההיאבקות לשטוף לו את הקיבה ולהוריד אותו למשקל של עד 60 ק"ג. ביילין יתחרה במבחנים האולימפיים בפברואר ובמרץ במשקל עד 60 ק"ג, ולא עד 66 ק"ג, בו התחרה עד היום.

הקיאקיסט רועי ילין קרא המון ספרים, אבל בעיקר התאמן בירקון עם הקיאק שלו. במילים אחרות - ילין קיצר לעצמו את הפגרה ויצא לחתור בכל הזדמנות.

השייטים אודי גל וגידי קליגר נחו רוב הזמן וחזרו להתאמן לאט לאט. גידי ניצל את הזמן כדי להירשם לאוניברסיטה ובמקביל קיים סבב שיחות עם המרצים שלו, כדי שיצפו לכמה וכמה הברזות. זה בסדר, בשיעורי העת העתיקה במילא מתעסקים כל הזמן באתונה.

בכדורעף החופים צברו פטרייב ושפרנוביץ' כוחות לקראת העונה החדשה. אחרי שבילו יחדיו בדירה שכורה ליד וניס ביץ', חזרו השניים לישון איש איש במיטתו. שלא יתרגלו, כי תוך כמה שבועות הם חוזרים לישון ביחד.

ראש היחידה לספורט הישגי, גילי לוסטיג, נסע גם הוא לחופש. כמובן שהחופש הזה כלל עבודה ולאחר שבוע בדרום ספרד הוא מצא עצמו בקדיס יחד עם לי קורזיץ ומדלית הזהב. אחר כך ראה את ג'וצה לוקח אליפות עולם בהיאבקות בפרבר פריסאי. לוסטיג, אפשר לומר, ניצל את הפגרה שלו כדי לזכות במדליות זהב.

ענת פבריקנט, שהיתה בסגל האולימפי עד לא מזמן, מנצלת את הזמן שהתפנה לה מאז הפרישה כדי לארגן את החתונה שלה ובשבועות הקרובים זה קורה. אז שיהיה במזל טוב.

מריחים אתונה

בעוד שבועיים יתכנסו חברי הסגל האולימפי ועוד כמה עיתונאים שאוהבים להתגבש יחדיו לגיבושון האולימפי השני השנה, במסגרת ההכנות למשחקים באתונה. הפעם יוצאת החבורה העליזה לטבריה ומיד בסיום הגיבושון יתקיים טקס בחירת ספורטאי השנה.

אחרי טבריה יחזרו החברים לסדר היום השגרתי שלהם ובין אימון לאימון, שדות תעופה ועיתונאים מעצבנים שמחפשים לסכסך, ימשיכו לחלום על הפודיום באתונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully