וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קתרין זיטה ג'ונס מאיימת שוב בתביעה

12.11.2003 / 13:48

הכוכבת שזכתה לאחרונה בתביעת ענק נגד מגזין בריטי, מאיימת לתבוע מי שיפרסם שהיא עושה את "דיאטת אטקינס". הסיבה: חשש שהדיאטה הפופולרית מסוכנת. ומי העיז להגיד שהיא צריכה דיאטה?

קתרין זיטה ג'ונס, האשה והאלגנט, מאיימים לנקוט באמצעים משפטיים נגד כלי תקשורת שיקשר בדרך כלשהיא את הכוכבת לדיאטת אטקינס. עורכי דינה של השחקנית הבהירו כי מי שיטען שזיטה ג'ונס, אוי לאוזניים, מיישמת את חוקי הדיאטה ימצא את עצמו בלב לבה של תביעת ענק דרקונית. במכתב ששלחו עורי הדין בשמה של הכוכבת נכתב כי הדיאטה "זוכה ללעג על ידי תזונאים וגורמים במשכרד הבריאות".

מדובר בדיאטה פופולרית שהפכה ללהיט עולמי עקב מכירת מיליוני עותקים מהספר שמציג את עיקריה. אך במקביל זכתה הדיאטה לקיתונות ביקורת אם כי לא הוכח עד כה כי היא אכן מסוכנת, כפי שנטען. בבי.בי.סי דווח כי כשלושה מיליון מאזרחי הממלכה הבריטית ניסו את הדיאטה. בתגובה לאיומים נמסר מנציגי דיאטת אטקינס כי "המדיניות שלנו לא היתה מעולם לחפש את תמיכתם של סלבריטיז".

זיטה ג'ונס ובעלה המצודד, מייקל דגלאס לא חדשים על מדרגות הפרקליטות; לאחרונה זכה הזוג בפיצויים בשווי כ-25 אלף דולר מהמגזין "הלו" לאחר שהאחרון פרסם תמונות מחתונתם של בני הזוג בניו יורק, ללא רשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully