וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות לבטיחות בדרכים נגד "המופע של סטיב"

11.11.2003 / 16:34

התלוננה במשטרה לאחר שאתמול שודרה סצינה בה נראה סטיב נוסע במונית כשאינו חגור. מנהל הרשות: "לא ייתכן לסכן חיי אדם בשם המצליחנות והיצירתיות"

הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים הגישה היום תלונה במשטרה נגד זכיינית ערוץ 2 "רשת", ונגד כוכב התכנית "המופע של סטיב", סטיב פרנקל. זאת, לאחר שבפרק של הסדרה ששודר אתמול הוא צולם נוסע במונית ללא חגורת בטיחות. ברשות טוענים שהתכנית פוגעת במאמצים להנחיל את חשיבות השימוש בחגורת בטיחות, על פי תקנות התחבורה.

מנהל הרשות, ולדימיר רובין, פנה לראש אגף התנועה במשטרה, ניצב יעקב רז, בטענה שפניה קודמת למנכ"ל "רשת" יוחנן צנגן, במסגרתה הובטח לו שסטיב יקפיד על חגירת חגורת הבטיחות לא כובדה. רובין העביר למשטרה את קלטת התכנית.

לדברי רובין, הרשות משקיעה מאמצים רבים בכדי להפנים את הנורמות של חגירת חגורת הבטיחות, במסגרתם שודרו גם ב"רשת" תשדירים בנושא. "ידוע שתכניות טלוויזיה הן בעלות כוח שכנוע גדול לאין ערוך מכל תשדיר פרסומת, ולא ייתכן כי בשם המצליחנות והיצירתיות נסכן חיי בני אדם", אמר מנהל הרשות.

על פי חוק הרשות השניה לטלוויזיה ולרדיו חל איסור על שידור פרסומות שיש בהן כדי לעודד התנהגות שאינה הולמת את חוקי התנועה. איסור זה, אומרים ברשות הלאומית לבטיחות בדרכים, חל גם על תכניות טלוויזיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully