וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במוסקבה אסור להתנשק

9.11.2003 / 15:16

העירייה בוחנת חוק חדש לפיו תיאסר הפעילות הזוגית במקומות ציבוריים. פעילת זכויות אדם: מעכשיו אתנשק בפומבי ללא הפסק

תושבי מוסקבה הרגילים להפגין חיבה כלפי בני זוגם ייחשבו בקרוב לפושעים. העירייה בוחנת כעת חוק חדש, לפיו מי שייתפס מתנשק במקומות ציבוריים צפוי לעונש. העיתון הרוסי "סטוליצ'נאיה וצ'רניאנה גאזטה" דיווח כי אם תצליח העירייה להעביר את החוק הוא ייכנס לתוקפו בתחילת השנה הבאה.

על פי העיתון החוק נועד להעלות את רמת המוסריות בבירה הרוסית, אך למרבה התדהמה האיסור יחול גם על זוגות הנשואים כחוק. במקרים של נשיקות לוהטות במיוחד העונש עשוי להגיע לתקופת מעצר בכלא.

בבי.בי.סי דווח כי טטיאנה מקסימובה, בכירה בעירייה העוסקת בחינוך, טענה שהמקום המועד ביותר לפורענות הוא הרכבת התחתית. "הילדים שלנו זוכים לקבל 'שיעורים באהבה' מדי יום, רק ממה שמתרחש לנגד עיניהם", האשימה מקסימובה.

ואלריה נוודורסקיה, פעילה לזכויות אדם וחברת המפלגה הדמוקרטית הרוסית, הודיעה כי אם החוק יעבור היא תביע בו זלזול בפומבי. "אם זאת לא בדיחה של ראש העיר, אני מתכוונת לבלות את זמני בהתנשקות במקומות ציבוריים – רק בשם העיקרון!", איימה נוודורסקיה. היא קראה לתושבי מוסקבה לנהוג כמוה: "ברגע שתפגשו מכרים – נשקו אותם גם אם לא ממש בא לכם באותו רגע. כך אני מתכוונת לנהוג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully