וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתיימה ללא סיכומים פגישת נתניהו-פרץ-יצחקי

5.11.2003 / 23:50

הפגישה התקיימה באווירה חיובית. פגישה נוספת נקבעה למחר - אז גם ידווחו פרץ ונתניהו לבית הדין לעבודה על תוצאות המגעים

הערב הסתיימה ללא תוצאות פגישתם של שר האוצר, בנימין נתניהו, ויו"ר ההסתדרות, עמיר פרץ, בתיווכו של מנכ"ל משרד רה"מ, אביגדור יצחקי. בקול ישראל דווח שהפגישה התקיימה באווירה חיובית אך לא הושגו סיכומים בשלב זה. פגישה נוספת נקבעה למחר.

זוהר בלומנקרנץ ושירות "הארץ" מוסיפים:

לפני הפגישה נועד יצחקי עם נתניהו. מדובר בפעם הראשונה בה ישנה התערבות ישירה של משרד רה"מ במו"מ. ביום ראשון בלילה שלח ראש הממשלה, אריאל שרון, את יצחקי להתערב במבוי הסתום בין הצדדים, אולם ניסיון התיווך לא הניב תוצאות. מחר אמורים נתניהו ופרץ להופיע בפני בית הדין הארצי לעבודה בירושלים, ולדווח על תוצאות המו"מ.

בשעות הערב נועד פרץ עם מטה המאבק של ההסתדרות, הכולל את ראשי הוועדים הגדולים. בפגישה קראו ראשי הוועדים לפרץ שלא להיכנס כלל למו"מ עם נתניהו, כיוון שזה העביר כבר בקריאה ראשונה בכנסת את חוק ההסדרים.

פגישה נוספת בין צוותי המו"מ של ההסתדרות והאוצר, הסתיימה היום בלא תוצאה מעשית. מקורות במשרד האוצר מסרו בעקבות הפגישה היום לקול ישראל כי האווירה בה היתה טובה, וכי הושגה התקדמות מה. בהסתדרות מכחישים טענה זו, וטוענים כי המו"מ עדיין מצוי בקיפאון. באוצר העריכו אתמול כי הפגישה המכרעת בין נתניהו לפרץ תתקיים מחר, לפני הדיון בבית הדין לעבודה. ההערכה היא כי יש מרווח תמרון לפשרה ביניהם, אך לא ברור אם שני האישים מעוניינים בה.

עיצומי העובדים במשרדי הממשלה השונים נמשכו היום, וכן הפגנות המחאה כנגד התוכנית הכלכלית. עשרות עובדים ונציגי הנוער העובד הפגינו בשעות אחר הצהריים, מול הכניסה למשכן הכנסת, נגד אישור התקציב בקריאה ראשונה. הם נשאו שלטים בנוסח "אני מתבייש".

בעקבות מכתבי הנאצה והאיום על חייו של עמיר פרץ, הוצמד לו החל מהיום מאבטח, על פי החלטת קצין הכנסת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully