וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזרת בית גרמה לשרשרת חטיפות וסחיטות באיומים

5.11.2003 / 14:01

העוזרת גנבה ממעסיקיה 9,000 דולר ונעלמה. אלה איתרו אותה אצל מעסיק חדש, ובשרשרת חטיפות וסחיטות השיגו חלק מהכסף. תלונות הדדיות במשטרה הביאו למעצר כל החשודים

עוזרת בית שגנבה 9,000 דולר ממעסיקיה גרמה לתגובת שרשרת, שבה, על פי מיטב המסורת, "עבירה גוררת עבירה". העוזרת, שוהה בלתי חוקית, גנבה את הכסף ממעסיקיה ברמת גן, ברחה, ומצאה לעצמה מעסיק חדש, תושב פתח תקווה. המעסיקים תושבי רמת גן, שהצליחו למצוא את העובדת, חטפו אתמול את המעסיק החדש באיומי סכין, בדרישה שישיב להם את כספם. לאחר שזה שוחרר הוא התלונן במשטרה, שעצרה את החוטפים, לא לפני שגם הם דאגו להתלונן ולהסגיר את העובדת הבלתי חוקית, בת 23, לידי רשויות החוק.

אתמול הגיע המעסיק בן ה-39 מפתח תקווה, שבבעלותו חנות מיסטיקה ברחוב אלנבי בתל אביב, והתלונן במרחב ירקון כי לעסק שלו הגיעו בצהריים חמישה אנשים שדרשו ממנו באיומי סכין 9,000 דולר. לדבריו הם אמרו לו כי הם יודעים שעוזרת הבית הפקידה בידיו את הכסף שגנבה מהם.

החמישה לקחו 1500 דולר ומספר שטרות יורו מהחנות ואילצו אותו לחתום על המחאה בסך 30 אלף שקל. לאחר מכן העלו אותו לרכבם מסוג סובארו, ולקחו אותו לביתו. בעלותם לדירתו ניסה המתלונן להתנגד ל"מעצרו" והוכה נמרצות. בתום ה"סיור" בבית, הפקיד המתלונן בידי חוטפיו 3,000 דולר ומכשיר טלפון סלולרי. החשודים בחטיפה עזבוהו לנפשו, לא לפני שדרשו ממנו כי יעביר לרשותם בתוך שעה את יתרת החוב, אחרת ימכרו את העוזרת למכון ליווי או יסגירו אותה למשטרה.

במקביל לשהותו של המתלונן במרחב ירקון, פנו החשודים למרחב דן, בבקשה לחקור את עוזרת הבית שלהם לשעבר, בחשד לגניבת כספים בעת שעבדה בביתם בר"ג. מהחקירה עולה כי החשודים התחקו אחר עקבותיה של העובדת, ולאחר שעלו על עקבותיה לפני כשבועיים ויצרו עימה קשר טלפוני, הם הזמינו אותה למפגש עם מעסיקה החדש. כאשר הגיעה לבניין מגורים ברחוב משה סנה בפתח תקווה בשעות הערב, הכניסו אותה החשודים באיומי סכין למכוניתם ומאז החזיקו בה.

במהלך הזמן שהיתה בידי המעסיקים הקודמים הודתה ה"חטופה" באוזניהם כי אכן גנבה את כספם והפקידה אותו אצל מעסיקה הנוכחי. בחיפוש בביתם של "החוטפים", שנערך על ידי שוטרי ובלשי משטרת מרחב ירקון, נתפס הכסף שנלקח מבעל החנות. מעצר חלק מהחשודים - אב ובנו בני 44 ו-22 וחבר בן 35 - יוארך היום בבית משפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully