וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מספר הודעות הפיטורים בארה"ב זינק ב-125% באוקטובר

סוכנויות הידיעות

4.11.2003 / 20:25

לפי נתוני חברת ההשמה צ'לנג'ר, גריי אנד קריסמס ניתנו בחודש שעבר כ-172 אלף הודעות פיטורים; אוקטובר נחשב באופן מסורתי לחודש שבו נרשם מספר הודעות הפיטורים הגבוה ביותר

מספר הודעות הפיטורים בארה"ב יותר מהוכפל בחודש אוקטובר, לפי נתוני חברת ההשמה צ'לנג'ר, גריי אנד קריסמס. בחודש שעבר זינק מספר הודעות הפיטורים ב-125% ל-172 אלף - שיא של שנה.

אוקטובר נחשב באופן מסורתי לחודש שבו נרשם מספר הודעות הפיטורים הגבוה ביותר, על רקע הצורך של חברות לקצץ בהוצאות לקראת סוף השנת הכספים. סקר צ'לנג'ר אינו מותאם להשפעות עונתיות.

הזינוק במספר הודעות הפיטורים בחודש שעבר בא אחרי שלושה חודשים רצופים שבהם נרשמה ירידה במספר הודעות הפיטורים. בחודש יוני נרשם שפל של פחות מ-60 אלף הודעות פיטורים.

המגזר המוביל מבחינת מספר הודעות הפיטורים היה תעשיית הרכב שהודיעה על פיטורים של כ-28 אלף עובדים. במקום השני והשלישי ניצבים המגזר הקמעוני ותעשיית הטלקום שהודיעו על פיטוריהם של כ-21 אלף עובדים כל אחד.

מתחילת השנה עומד מספר הודעות הפיטורים בארה"ב על 1.04 מיליון - שנה שלישית ברציפות שבה עומד המספר על יותר ממיליון. מספר הודעות הפיטורים בשנה שעברה היה 1.47 מיליון, לעומת 1.96 מיליון בשנת 2001.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully