וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסה להתאבד החשוד ברצח הילדה נור אבו טיר

4.11.2003 / 15:52

מג'ד האשם אבו טיר הוא דודה של נור. הוא נפצע קל לאחר שניסה לתלות עצמו על סדין. הלילה ניסה להתאבד גם חנן ידגרוב בבית המעצר במגרש הרוסים

החשוד ברצח נור אבו טיר, דודה, מג'ד האשם אבו טיר, ניסה היום להתאבד בתאו בבית המעצר בירושלים. אבו טיר ניסה להתאבד בתלייה באמצעות סדין. השוטרים חילצו אותו והוא פונה לבית חולים במצב קל והוחזר לתאו.

גופתה של נור נמצאה בחודש דצמבר 2002 בבור במתחם בית הוריה בכפר אום טובא. אבו טיר הודה לאחר חקירה ממושכת, כי רצח את אחייניתו מכיוון שהוא שונא ילדות, ובשל "קול פנימי שהורה לו להרוג אותה".

מהחקירה עלה, כי החשוד חנק את הילדה למוות לאחר שפגש אותה בחצר, הזמין אותה לחדרו הסמוך לבית הוריה ושם רצח אותה. לאחר מכן עטף את גופתה והשליך אותה לבור ספיגת הביוב. החשוד השתתף בחיפושי המשטרה אחר נור, אולם מסר לחוקרים, כי בעת החיפושים נמנע מלהתקרב לבור הביוב שאליו השליך את הילדה.

ניסיון התאבדות שני של ה"מהנדס היהודי"

הלילה ניסה להתאבד גם חנן ידגרוב, המכונה "המהנדס היהודי", בתא המעצר במגרש הרוסים בירושלים. ידגרוב ניסה לתלות מגבת על התקרה, אך שוטרים שהבחינו בכך מנעו זאת ממנו. על פי הדיווח ניסה ידגרוב להתאבד גם בשבוע שעבר, אך גם אז נכשל הניסיון.

ידגרוב מואשם בניסיון לסייע לאוייב במלחמה, בייצור נשק שלא כדין ובניסיון לסחור בו, זאת לאחר שהציע לסוכן משטרתי סמוי לקנות מטען שיכול לשמש, לדבריו, גם לפיגוע באוטובוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully