וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היערכות מוגברת בשרון בשל התרעות ממוקדות

3.11.2003 / 9:31

כוחות גדולים של משטרה ומג"ב פרוסים לאורך קו התפר. מחסומים הוקמו בכניסות לערים ובצירי התנועה. צה"ל פועל בטול כרם

היערכות ביטחונית מוגברת הוכרזה הבוקר באזור המשולש, ראש העין, כפר סבא ופתח תקווה. כוחות גדולים של המשטרה ולוחמי משמר הגבול מתפרסים לאורך קו התפר, בעקבות התרעות חמות על פיגועים. בגלי צה"ל דווח כי מחסומים הוקמו לאורך צירי התנועה, ובאזור כפר קאסם נעצרה התנועה לחלוטין, והשוטרים בודקים כל מכונית. גם כביש מספר 5 נחסם לסירוגין. הציבור מתבקש לנסוע בדרכים חלופיות.

אתמול אחר הצהריים תיגברה משטרת ירושלים את כוחותיה בעיר, נוכח עליה משמעותית ברמת ההתרעות לפיגועים. כעבור מספר שעות ירדה הכוננות בעקבות הערכה מחודשת של המידע המודיעיני.

כתבי "הארץ", עמוס הראל, צחר רותם וארנון רגולר, מוסיפים:

כוח צה"ל פועל היום בטול כרם בניסיון לאתר חשודים בפעילות חבלנית. מקורות פלסטיניים דיווחו כי בעיר נשמעו חילופי ירי. בקול ישראל דווח כי העיר נתונה בעוצר. חייל צה"ל נפצע אתמול קל מירי פלסטיני סמוך לכפר שופא מדרום לטול כרם. החייל קיבל טיפול רפואי בשטח.

צה"ל הטיל אתמול כתר הדוק על העיר שכם, לאחר שהתקבל מידע מודיעיני על כוונה לשגר מחבלים מתאבדים מהעיר לפיגועים בתחומי ישראל. חיילים ערכו בדיקות קפדניות ביותר במחסומים סביב העיר וארגוני זכויות אדם מסרו כי בכמה מקרים נמנעה יציאת אמבולנסים, שהובילו חולים שנזקקו לטיפול רפואי דחוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully