וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג "חאפר" בלע אקסטזי ועישן חשיש בנסיעה

2.11.2003 / 10:16

שוטרים סמויים מאגף התנועה עלו אתמול על מוניות לא חוקיות בקו תל אביב-אילת. במונית אחת היה זה הנהג ששלף סמים, בשניה היו אלה הנוסעים

לשוטרים סמויים מאגף התנועה שעלו אמש בתל אביב למוניות של "חאפרים", העוסקים בהסעות לאילת ובחזרה, ציפו חוויות שלא במהרה ישכחו. באחת המוניות חזה אחד השוטרים בנהג המציע ל-11 נוסעיו "משהו טוב" תוך שהוא שולף ג'וינט חשיש, מעשן ממנו ומעביר לנוסעים. עמיתו למבצע האכיפה נגד ה"חאפרים" זכה להיות שותף בנסיעה בניחוח דומה, אלא שבמונית שבה הוא נסע היו אלה הנוסעים ששלפו ג'וינט שמן שעבר ביניהם.

נהג המונית ששלף את החשיש לא הסתפק בכך, ותוך כדי נהיגה במהירות של 127 קמ"ש הוא הגדיל לעשות, הוציא גם כדור אקסטזי ממקום מסתור במונית, ובלע חצי ממנו.

בסביבות באר שבע הזעיקו שוטרי התנועה הסמויים את בלשי המשטרה המקומית, וביחד הם ביצעו מעצרו של הנהג שהשתמש בסמים. בחיפוש במוניתו נמצאו כדורי אקסטזי נוספים וחומר החשוד כחשיש. חלק מהנוסעים עוכבו לחקירה בשל השימוש בסמים ושוחררו בסופה. רשיונו של "הנהג המסומם", תושב אשדוד בן 43, נשלל במקום, והוא זומן לבית המשפט להמשך ההליכים. כמו כן נרשם נגדו דו"ח תנועה על נהיגה במהירות מופרזת. הוא שוחרר ממעצר בתנאים מגבילים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully