וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלפון סלולרי עצר את תנועת הרכבות בניו יורק

2.11.2003 / 0:01

ועוד מנזקי הטלפון הנייד: אלפי נוסעים ברכבת התחתית בניו יורק עוכבו בשעת השיא, לאחר שידו של אחד הנוסעים נתקעה באסלה, בניסיון להציל את הטלפון שלו. עלות החילוץ: אלפי דולרים

טלפון סלולרי, אסלה ונוסע גמלוני אחד גרמו שלשום לעיכובים חמורים בתנועת הרכבות בניו יורק. דקות אחדות לאחר שיצאה רכבת מהתחנה המרכזית בעיר, דיווח אחד הנוסעים ברכבת כי מתוך תא השירותים נשמעות קריאות נואשות לעזרה. אנשי הצוות שהגיעו למקום גילו את אדווין גלרט, בן 41, כשידו תקועה במעמקי האסלה.

בבי.בי.סי דווח כי גלרט הסביר שניסה למשות את מכשיר הטלפון הסלולרי שלו, שצנח לתוך השירותים. חילוץ הטלפון נכשל, אך לרוע המזל, גם היד נותרה תקועה. לאחר שאנשי הרכבת לא הצליחו להפריד בין האיש ואסלתו, הוחלט לעצור את תנועת הרכבות, ולמקום הוזעקו כבאים. לאחר מאבק שנמשך מעל לשעה וחצי, ובעזרת מכשיר ריתוך, הצליחו הכבאים לנתק את האסלה ממקומה, כשידו של גלרט עדיין תחובה בתוכה. הוא פונה לבית החולים, ושוחרר בתום הטיפול.

"יחד עם הטלפון הנייד צנחו לאסלה גם תנועת הרכבות בשעת השיא ואלפי דולרים מכספי משלם המסים", אמר דובר רשת הרכבות. כעת שוקלים בחברה להגיש תביעה נגד הנוסע על ההוצאות הרבות שנגרמו לה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully