וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייבוי ישראל: "תכנית מציאות" מחדר המיטות

31.10.2003 / 14:53

בקרוב תעלה בערוץ תכנית בה יוקרנו סרטים אירוטיים שצילמו ישראלים במצלמות חובבים. הביישנים יוכלו להשתמש במסכה, והזוכים יחגגו ב"חלונות האדומים"

ערוץ פלייבוי ישראל לוקח את הסטטוס קוו למקומות חדשים. החל מהחודש הבא תוכלו לשלוח לערוץ סרטוני וידאו לשידור, ולא - לא מדובר בפספוסים. הפעם יזכו שולחי הסרטים המובחרים בחשיפה חסרת תקדים של חדר המיטות שלהם. הערוץ יתחיל בקרוב בשידור תכנית שבועית שבמרכזה סרטי וידאו אירוטיים שצילמו ישראלים במצלמות וידאו ביתיות.

התנאי לשידור הוא כמובן שכל המשתתפים בסרטוני הווידאו יסכימו לחשיפתם, גם אם פניהם יכוסו במסכה. מנקודה זו ואילך טיב הצילום והבימוי, הדמיון, הלהט והאתלטיות הם שידברו. "מעריב" מדווח כי בכל חודש יחולקו לסרטים הזוכים פרסים - חופשה זוגית באמסטרדם - יעד מועדף, "החלונות האדומים" - סט אביזרי מין ומנוי לערוץ הטלוויזיה ולאתר האינטרנט של פלייבוי.

במקביל לתכנית החדשה ממשיכים בערוץ בחיפוש אחר מגישה ישראלית שתנחה מעברונים ותקיים ראיונות (עומק). היא לא תידרש להתפשט, אך אלמנטים "שפנפניים" אחרים הם תנאי הכרחי. בערוץ טוענים כי עד עכשיו פנו כבר מאות מועמדות בבקשה להיבחן. את הבחירה הסופית יעשו הצופים, שיבחרו את המנחה מתוך 12 המועמדות הסופיות, שיוצגו בתכנית טלוויזיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully