וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלמח זאבי לשרון: הערבים לא סופרים אותך ממטר

26.10.2003 / 16:35

בנו של רחבעם זאבי מתח ביקורת קשה על ראש הממשלה בטקס האזכרה השנתי במלאת שנתיים לרצח השר. טען: "הרוצחים מעשנים סיגרים מרחק חצי שעה מלשכתך"

בהר הרצל בירושלים נערך אחר הצהריים טקס האזכרה במלאת שנתיים להרצחו של השר רחבעם זאבי. במהלך הטקס מתח בנו של זאבי, פלמח, ביקורת קשה על ראש הממשלה, אריאל שרון, על שלא מיצה את הדין עם רוצחי אביו, וטען כי בכך הוא הרס את יכולת ההרתעה של ישראל.

"למה, אריאל שרון, להמשיך את השיטות החסרות של קודמיך", אמר פלמח זאבי. "אין לך זכות להשאיר את רוצחיו של גנדי מבלי שמיצית איתם את הדין. הבטחת לי פה לפני שנתיים, הבטחת לאומה כולה מעל בימת הכנסת, שנבוא חשבון עם רוצחיו של סמל לאומי.

"אתה ראש למדינה שיש לה טייסות אף-16 מהטובות בעולם, מרכבה סימן 4, אבל הערבים לא סופרים אותך ממטר. הם אינם פוחדים ממך ומעוצמתך, מפני שלאחר שפגעו בסמל של הריבונות הישראלית, שר בישראל, ורצחו אותו לעיני כל בבירת הארץ, אתה מחזיר את המנדט הבריטי שישמור עליהם. יש לך את מיטב הלוחמים, סיירות מכל הסוגים, שב"כ ומוסד מהטובים בעולם, ורוצחיו של שר ואלוף בצה"ל מעשנים סיגרים ומשתעשעים עם הבנות במרחק של 30 דקות נסיעה ממשרדך בירושלים"

ראש הממשלה שרון שפתח את העצרת, חזר על הבטחתו כי רוצחיו של זאבי ומתכנני הרצח לא יינקו. "אני אישית חש אותו פוקח עין גם עלי. לא תמיד אני נשמע לו, אבל אני תמיד יודע שיש למה, ובעיקר יש למי - להקשיב", אמר שרון. שר התחבורה, אביגדור ליברמן (האיחוד הלאומי), אמר כי יש לומר בפה מלא את המורשת המדינית של זאבי. לדבריו, על רקע אירועי השנים האחרונות יש להפוך את משנתו למדיניות. תנועת מולדת תקיים הערב טקס לזכרו של זאבי בהתנחלות ורד יריחו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully