וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל פשט על תחנת משטרה פלסטינית ברצועה

רויטרס

25.10.2003 / 21:45

כוח מלווה בטנקים הפועל מדרום לנצרים עצר את שוטרי התחנה. במהלך הפעילות נתפסו אמצעי לחימה בבתי המחבלים שביצעו הפיגוע בנצרים

כוח צה"ל מלווה בטנקים פועל הערב ברצועת עזה, מדרום להתנחלות נצרים. הכוח פשט על תחנת משטרה פלסטינית ועצר את השוטרים במקום. לפני הפשיטה כיתר הכוח את התחנה וירה לעברה. הפלסטינים דיווחו כי אחד השוטרים נפצע.

בקול ישראל דווח, כי במהלך פעילות צה"ל באזור נתפסו כלי נשק ואמצעי לחימה, בבתים שמהם יצאו המחבלים שביצעו את הפיגוע בנצרים. מקורות פלסטיניים מסרו כי במהלך בפעילות ירו הטנקים על מבנים נטושים. גורם ביטחון ישראלי אמר כי מדובר במבצע נקודתי נגד תשתיות הטרור.

פצצת מרגמה נורתה הערב על אחת ההתנחלויות בגוש קטיף. לא היו נפגעים.

מערכת "הארץ" מוסיפה:

צה"ל עצר הלילה שני מבוקשים בכירים בשני בתי חולים בעיר שכם. פעיל התנזים, ג'וואש טאייה בן 27, נלכד כשהוא חמוש ובריא בבית חולים רפידיה. מצה"ל נמסר כי הוא הסתתר בבית החולים, בו פעלה בעבר מפקדה של התנזים. בבית החולים האנגליקני בעיר נעצר פעיל חמאס, חאלד אבו חאמד, שאושפז לאחר שנפצע מהתפוצצות מטען נפץ שהכין. הוא הועבר לטיפול תחת מעצר בבית החולים בילינסון בפתח תקוה. לדברי הרופאים בבית החולים, מצבו של אבו חאמד אנוש.

השר הפלסטיני לענייני משא ומתן, סאיב עריקאת, האשים היום את ישראל בהפרת החוק הבינלאומי עקב מעצר שני מבוקשים בבתי חולים.

בעזה מתו היום מפצעיהם שני צעירים פללסטינים בני 18 ו-19, שנפגעו בהפצצת חיל האוויר על מכונית במחנה הפליטים נוסייראת ביום רביעי. בכך עלה ל-14 מספר ההרוגים בהפצצות צה"ל בעזה ביום רביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully