וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות זונות התכנסו בכלכותה: דורשות מעמד חוקי

4.3.2001 / 22:53

מאחורי הוועידה עומד "איגוד עובדות המין של כלכותה"; מיסוד הזנות אמור להגן על הזונות מפני הסרסורים ואנשי המשטרה הדורשים מהן שוחד; באזור כלכותה יש יותר מ-60 זונות

מאות זונות מרחבי דרום אסיה התכנסו אתמול בעיר כלכותה, הודו, לוועידה שנועדה לקדם את מיסוד הזנות. הכינוס, בחסות "איגוד עובדות המין של כלכותה", התקיים באצטדיון כדורגל. בארגון חברות יותר מחמשת אלפים זונות, והוא נמצא בחזית המאבק להפיכת הזנות לחוקית. במדינת בנגל, בה נמצאת כלכותה יש 60 אלף זונות, חלקן קטינות.

מנהיגת הארגון היא אישה בגיל העמידה, סדנה מוקהרי. מוקהרי סיפרה כי קרובי משפחתה הכריחו אותה לעסוק במקצועה, לאחר מות אביה. הארגון שלה מנסה כבר זמן רב לאגד את הזונות באזור. לכנס בן היומיים הגיעו בין השאר יותר ממאתיים נציגות של ארגוני "עוסקות במין", ממקומות שונים בדרום אסיה. מוקהרי מספרת כי מספר אינטלקטואלים ופוליטיקאים התומכים במאבקן, הוזמנו לכנס. לדבריה מספר פוליטיקאים הציעו תמיכה בכנס.

מטרת הכנס היא לנסות לקבוע את אסטרטגיית הפעולה של הארגון. מיסוד הזנות אמור להגן הזונות מסרסורים, פושעים ושוטרים המבקשים שוחד. לעיתים קרובות נדרשות הזונות בהודו לשלם שוחד, או לשבת בכלא.

סגן מפקד משטרת כלכותה סבור כי מיסוד הזנות רק יוביל לעליה במספר הקטינות שיעסקו בו. "לא יהיה עוד כל מחסום שימנע זאת", אמר הסגן. פוליטיקאים, עיתונאים ועובדים סוציאליים רבים תומכים בדעה זו.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully