וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמינה מונא הורשעה ברצח אופיר רחום

22.10.2003 / 0:02

בית המשפט הצבאי קבע אתמול כי היא פיתתה את הנער בשיחות אינטרנט להגיע לפגישה עמה. כשהגיע - חטפה אותו לרמאללה, שם נרצח על ידי שותפיה

הצעירה הפלסטינית אמינה מונא הורשעה אתמול בבית המשפט הצבאי במחנה עופר בתכנון חטיפתו ורציחתו של הנער אופיר רחום מאשקלון. מונא הורשעה כי פיתתה את אופיר רחום בשיחות אינטרנט להגיע לפגישה עימה בירושלים. כאשר הגיע למקום, לקחה אותו במכוניתה לאיזור רמאללה, שם רצחו אותו שני שותפיה. בערוץ 1 דווח כי גזר דינה יינתן במועד אחר.

רציחתו של אופיר רחום, בינואר 2001, זעזעה את הגולשים באתרי הצ'טים השונים. האתר בו נהג לשוטט רחום התמלא עם היוודע דבר הרצח וכן תקופה ארוכה לאחר מכן במאות הודעות המומות וכואבות. צעירים, בני גילו של רחום, שנהגו לגלוש שעות על גבי שעות ברשת, התקשו להתמודד עם מותו ובעיקר הדרך בה הובל אליו.

כחודשיים לאחר הרצח אמרה מונא כי התכנון המקורי שלה היה לחטוף את רחום ולשחררו כעבור 48 שעות, ולא לרצוח אותו. ואולם - מסרה באמצעות עורך דינה לעיתון "אל-חיאת" - תוכנית זו השתבשה במהלך ההכנות לחטיפה. עורך דינה הסביר כי מונא ביצעה את החטיפה כדי לעורר את דעת הקהל בעולם, ולהציג בכלי התקשורת את סבלן של האמהות הפלסטיניות שאיבדו את בניהן במהלך האינתיפאדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully