וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלוהים שלי גדול מהאלוהים שלך

רחביה ברמן

19.10.2003 / 10:02

רחביה ברמן עם פרופיל פסיכיאטרי לא ייאמן של הגנרל בויקין - צייד הנבלים המוסלמים שמינה הממשל האמריקאי להיות זרועו הארוכה

נו, שמעתם על גנרל בויקין? הגנרל הנכבד הזה מונה לפקד על המאמצים (המעושים) לתפוס פושעים כמו אוסאמה בן לאדן וסדאם חוסיין. מסתבר שהגנרל הזה הוא...אה...איך להגדיר את זה בצורה סובלנית? א ביסלע קוקו. גנרל בויקין הוא נוצרי אדוק ביותר, כל-כך אדוק עד שהוא זכה בתמורה נאה על אמונתו: האל הטוב, מסתבר, נוהג לעדכן אותו אישית בנוגע לסוגיות הרות גורל.

מסתבר גם שבויקין מעולם לא השתחרר ממנטליות הילד בחצר בית הספר. זוכרים את עידן" אב'שלי יכול להביא לאב'שך מכות?" גם בויקין זוכר. . על קרב עם מנהיג מיליציה איסלמית בסומאליה אמר האיש היקר: "ידעתי שהאל שלי גדול משלו".

נראה כי לבויקין אובססיה קלה בנוגע לסומליה. לאחרונה נצפה בויקין, במדי אל"ף נואם בפני קהילה נוצרית פונדמנטליסטית ומציג תמונה של מוגדישו בירת סומאליה, כשמעליה ענן כהה כלשהו. "גבירותיי ורבותיי, אלה הן נסיכויות האופל. זוהי נוכחות שטנית שהאל חשף בפניי כאויב".

עוד מהתקשורת של בויקין עם הכל יכול: "גו'רג' בוש לא נבחר על ידי רוב הבוחרים בארץ הזו (מה שנכון) הוא מונה לתפקידו על ידי אלוהים". לסיום, בניגוד לדברי הבית הלבן על כך שהמלחמה בטרור אינה מלחמת תרבויות, מתעקש בויקין "הם שונאים אותנו כי אנחנו אומה נוצרית. אומה של מאמינים".

למה זה חשוב? כי זה לא מקרי. זו דוגמא נוספת לסוג האנשים שהממשל הזה מטפח: קנאים. פנאטים. חדורים לחלוטין בצדקתם הבלתי מעורערת. שחור ולבן. אנחנו והם. גם הנשיא עצמו הוא אדם שמעדיף במובהק שלא לחקור, לא להתעניין, לא להבין, אלא להתאים כל מידע חדש לתוף השקפת עולם קיימת, פשוטה וברורה.

ובכן, אני אזרח אמריקאי ואני לא מאמין. לא בדברים שמאמין בהם הגנרל בויקין. אני לא אומה נוצרית, או אפילו יודיאו-נוצרית. אני, בתפקידי כאזרח אמריקאי, שייך לאומה שחרטה על דגלה את ההפרדה המוחלטת בין ענייני מדינה לדת. ועל הכיוון אליו מובילים אנשים כמו בויקין אני יכול רק להגיד: שכל האלים יעזרו לנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully