וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל הרג 3 פלסטינים ברפיח

18.10.2003 / 12:08

קבוצת חמושים ניסתה לחדור לבניין בעיר, בו ממוקמת עמדת צה"ל. ההרוגים: בכיר בזרוע הצבאית של החמאס, וגבר ואשה הקשורים לארגון. החמאס: ננקום. פלסטיני בן 16 נהרג בטול כרם

מקורות פלסטיניים ברצועת עזה דיווחו הבוקר כי שלושה פלסטינים נהרגו ברפיח בקרב עם כוחות צה"ל. בקול ישראל דווח כי אחד ההרוגים הוא טאריק אבו חוסיין - בכיר בזרוע הצבאית של החמאס. שני ההרוגים האחרים הם גבר ואישה הקשורים לחמאס. עוד 10 פלסטינים נפצעו מאש צה"ל.

חילופי האש שבמהלכם נהרגו השלושה, החלו לאחר שקבוצת פלסטינים חמושים ניסתה לחדור לבניין בשכונת סלאם ברפיח, בו מוקמה עמדת צה"ל. מצה"ל נמסר כי שלושה פלסטינים ניסו להטמין במקום מטען חבלה. בגלי צה"ל דווח כי עדי ראיה לאירוע מסרו שצלפים ירו לעבר החמושים. עוד מסרו הפלסטינים, כי האישה והגבר נהרגו מפגז טנק שנורה לעברם בעת שניסו להגיש סיוע לחמוש פלסטיני שנפגע ליד ביתם. החמאס מאיים לנקום את הריגתם של השלושה. אלפים השתתפו בהלוויותיהם ואיימו לנקום בפיגועי התאבדות שירעידו את תל אביב.

בטול כרם נהרג היום נער פלסטיני בן 16 מירי צה"ל. החיילים ירו לעברו לאחר שיידה עליהם בקבוק תבערה. במהלך הלילה עצרו כוחות צה"ל בשכם, רמאללה ובחברון שישה מבוקשים פלסטינים מהג'יהאד האיסלאמי, החמאס והפתח. משכם נמסר כי במקום נחשף מצבור של חומרים כימיים המשמשים להכנת אמצעי חבלה.

צה"ל החליט שלשום בלילה להסיר את המחסומים שגרמו לביתור רצועת עזה לארבעה חלקים. הרצועה בותרה לאחר הפיגוע במסעדת "מקסים" בחיפה, לפני שבועיים. עם זאת, כביש נצרים שנסגר לפני כחודש לאחר הפיגוע ב"קפה הלל" בירושלים, נותר סגור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully