וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורד רשמה הפסד קטן מהצפוי

רויטרס

16.10.2003 / 16:38

יצרנית הרכב האמריקאית צפויה לרשום הפרשות של 600 מיליון דולר לארגון מחדש של חטיבתה באירופה. העלתה את התחזית השנתית בזכות זרוע המימון שלה

פורד מוטור הודיעה היום כי רשמה הפסד רבעוני קטן מהצפוי הודות לעסקי המימון שלה, אולם הזהירה כי תרשום הפרשות של עד 600 מיליון דולר בשל הוצאות ארגון מחדש בחטיבתה באירופה.

פורד העלתה גם את התחזית השנתית, בהתבסס על הצלחתה של חטיבת פורד קרדיט, ואמרה כי היא מחויבת להגיע לאיזון בעסקי הרכב שלה. דירוג האשראי של פורד תלוי במידה רבה בהצלחה בתחום זה.

פורד, יצרנית הרכב השנייה בגודלה בעולם, רשמה הפסד נקי של 25 מיליון דולר ברבעון השלישי, או סנט למניה. בתקופה המקבילה רשמה הפסד של 326 מיליון דולר, או 18 סנט למניה.

בניכוי הפרשה של 264 מיליון דולר בשל שינוי בתקנים החשבונאיים, רשמה החברה רווח של 237 מיליון דולר, או 13 סנט למניה. פורד ציפתה לרשום הפסד של 15 סנט למניה לפני הפרשות חד פעמיות, אולם האנליסטים ציפו כי תעלה על הערכה זו.

חטיבת הרכב של פורד הפסידה 609 מיליון דולר לפני מסים, שיפור קל לעומת התקופה המקבילה. חטיבת האשראי שלה רשמה רווח של 504 מיליון דולר. חטיבת הרץ להשכרת רכב רשמה רווח של 186 מיליון דולר.

פורד אירופה דיווחה על הפסד של 452 מיליון דולר לפני מס, בשל מחירים נמוכים, הפרשים בשערי חליפין, והפחתת מלאי סוכנים. פורד אמרה כי תרשום הפרשות של 550-600 מיליון דולר לארגון מחדש בחטיבה האירופית ברבעון הרביעי, בנוסף להפרשות של 56 מיליון דולר שרשמה ברבעון השלישי.

המהלך האירופי יביא לקיצוץ 6,700 משרות, שחלקו כבר הוכרז.

פורד העלתה את תחזית הרווח השנתי מ-70 סנט למניה ל-95 סנט עד 1.05 דולר למניה לפני סעיפים חד פעמיים. היא אמרה גם כי בכוונתה להקטין את הוצאות תחום הרכב ביתר מ-3 מיליארד דולר השנה, יותר מהערכות קודמות.



טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully