וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כ-12 הרוגים בתאונת מעבורת בניו יורק

רויטרס

15.10.2003 / 23:28

מעבורת הפועלת בקו מנהטן-סטייטן איילנד התנגשה ברציף. כוחות ההצלה הגיעו למקום במהירות ופינו כ-30 פצועים לבתי חולים סמוכים

מעבורת בקו סטייטן איילנד-מנהטן התנגשה ברציף סט. ג'ורג' בסטייטן איילנד, וגרמה למותם של כ-12 בני אדם. כוחות ההצלה כולם הגיעו למקום במהירות. המעבורת התנגשה ברציף בשעה שניסתה לעגון.

"כולם קפצו מהמעבורת כדי להציל את חייהם", סיפר הנוסע בוב קרול לתחנת טלוויזיה מקומית. "זו היתה זוועה מוחלטת. צדה הימני של המעבורת נראה כאילו נפתח בפותחן קופסאות".

ג'סטין ג'רארד, עד ראייה לתאונה, אמר כי ראה עשן ושמע צעקות אחרי שכלי השיט התנגש ברציף. חרטום המעבורת ניזוק ובצדה הימני נפער חור רחב. חלקים רבים התפזרו למרחק של יותר מ-100 מטר ממקום התאונה.

על פי הדיווחים נפצעו בהתנגשות המעבורת כ-30 אזרחים, חלקם במצב קריטי. דובר מכבי האש של ניו יורק מסר כי הפצועים פונו לבתי חולים סמוכים לרציף.

בשלב זה לא ברורה סיבת התאונה, אם כי הרוח באזור היתה חזקה למדי, כ-70 קמ"ש. תנועת המעבורות, המקשרות בין שני הרבעים השוכנים מרחק של כשמונה קילומטר זה מזה, הושעתה בשלב זה.

המעבורות בין סטייטן איילנד למנהטן פופולריות מאוד בקרב תושבי ניו יורק, שיותר מ-70 אלף מהם משתמשים בהן מדי יום. המעבורת שהתנגשה ברציף מסוגלת לשאת עד 6,000 איש, אך לא ברור כמה אנשים היו על סיפונה בשעה שאירעה התאונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully