וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכלב אדולף אולף להצדיע כמו נאצי

16.10.2003 / 0:05

תושב ברלין נעצר לאחר שאזרחים דיווחו על איש וכלבו שמצדיעים יחד בסגנון נאצי. בחקירתו שיחזר אדולף, רועה גרמני מעורב, את "התעלול" בפני השוטרים

תושב גרמניה בחר בדרך "מקורית" לאלף את כלבו: הצבעת זיג הייל ב"מועל כף". האיש, רונלד טי בן 54 מברלין, נעצר באשמה שהפר את החוקים האנטי נאצים שחוקקה המדינה. היום יחל משפטו. בבי.בי.סי דווח כי טי אימן את כלב הזאב שלו, "אדולף", להרים את רגלו בדרך שבה הצביעו מיליוני גרמנים בשנות שלטון הרייך השלישי. הוא זומן לחקירה במשטרה לאחר שאזרחים בליכטנרייד, פרבר בברלין, התלוננו שראו אדם וכלבו מצדיעים ביחד בסגנון נאצי.

"אדולף", רועה גרמני מעורב שנקרא, כמובן, על של הצורר הגרמני, ביצע את ההצדעה גם בפני שני שוטרים. בעליו מואשם גם בלבישת חולצה עם תמונתו של היטלר, ובקריאת סיסמאות נאציות. בעיתון הגרמני "בילד" נראתה תמונה של רונלד כשהוא אוחז במברשת שיניים בצורת השפם של היטלר. בית המשפט ייאלץ לבדוק את מצבו הנפשי ולקבוע האם הוא אחראי למעשיו.

למרות החשדות נגד טי, טוענת קרולה ראף, פעילת ארגון למען בעלי חיים בברלין, כי אין דבר חריג בהתנהגות הכלב. "כלבים נולדו עם היכולת להרים את כף הרגל שלהם", הסבירה ראף. היא הוסיפה כי אפשר לאמן כלב לעשות כל מה שבעליו חפץ.

בגרמניה חל איסור חמור לאזכר סמלים נאצים, כולל מילים ופעולות שעשויות להתפרש כתמיכה במצע המפלגה הנציונל סוציאליסטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully