וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלי קומברס מימשו אופציות ב-17 מיליון דולר

גתית פנקס

15.10.2003 / 14:53

בניטרול מחירי המימוש ההטבה התיאורטית לאלכסנדר - 7.7 מיליון. זאבי ברגמן מכר מניות ב-2.6. ואיציק דנציגר ב-3.5. קומברס בשיא של יותר משנה וחצי

בימי השיא של הנאסד"ק מנהליה של חברת קומברס טכנולוג'י היו ידועים בכמויות הגדולות של מניות שהקפידו למכור, כך שנפגשו עם מאות מיליוני דולרים. מה שקרה אח"כ אפיין חברות רבות: המניה נחתכה ומה שהיה נהוג כספורט לאומי כבר שכך.

כעת, כאשר שווי השוק של קומברס הוא כ-3.3 מיליארד דולר - רמה בה לא ביקרה כבר יותר משנה וחצי - מנהלי החברה מממשים אופציות למזומן. לאחר שהודיע בסוף השבוע סמנכ"ל הכספים של החברה, דיוויד קריינברג, כי מימש אופציות בשווי 1.5 מיליון דולר, הצטרפו אליו מנהלים נוספים במימוש עתק וביניהם גם קובי אלכסנדר, יו"ר ומנכ"ל החברה, שמאז סוף שנת 2000 לא ביצע מכירת מניות כלשהי. בסך הכל, מכרו מנהליה של החברה בשבוע החולף מניות בשווי 17.1 מיליון דולר כאשר החלק הארי שייך לאלכסנדר - 9.5 מיליון דולר.

אלכסנדר מימש מאז אמצע השבוע שעבר 550 אלף אופציות תמורתן קיבל סכום לא מבוטל של 9.5 מיליון דולר. מחיר המימוש של האופציות הללו הוא 3.3 דולרים כך שלמעשה ההטבה התיאורטית לאלכסנדר היא של 7.7 מיליון דולר בניטרולו.

בעבר, כאשר המניה נסחרה ברמות שיא, נהג אלכסנדר לממש מניות בקצב מרשים וזכה לתמורה גבוהה. כך לשם הדוגמה, בשנת 2000 לבדה מימש אופציות בשווי של 93 מיליון דולר ועד כה מכר מניות בשווי המוערך במאות מיליוני דולרים. ואולם, מאז סוף שנת 2000 לא הזרים בקשות מכירה כלשהן וכעת, לאחר המכירה האחרונה הוא נותר עם החזקה של 2.4% ממניות קומברס טכנולוג'י כולל אופציות.

מנהל נוסף שמכר מניות בשבוע האחרון הוא איציק דנציגר, שהודיע במארס השנה כי הוא פורש מתפקידו כנשיא קומברס טכנולוג'י. דנציגר, שהצטרף לקומברס ב-1984 ומכהן כיום כדירקטור, מימש לאחרונה 203.2 אלף כתבי אופציה בתמורה של כ-3.5 מיליון דולר. מחיר המימוש של האופציות הללו נע בין 10 דולר ל-10.42 דולר ועל כן ההטבה על הנייר היא של כ-1.4 מיליון דולר. דנציגר, שלא כמו אלכסנדר, דווקא מכר מניות בשנת 2001, בשווי של כ-6 מיליון דולר, ובשנת 2000 הסתכם המימוש שלו ב-20.3 מיליון דולר.

החברה כוללת 3 חברות

קומברס טכנולוג'י כוללת בתוכה את קומברס (CNS) שמספקת מערכות תוכנה וציוד לשירותי מולטימדיה מתקדמים ברשתות תקשורת עבור מפעילי תקשורת קווית וסלולרית; את החברה הבת ורינט, שמתמחה בפתרונות תקשורת לאבטחה ולמעקב במערכות וידיאו דיגיטליות, ומודיעין עסקי; ואת אולטיקום, החברה הבת הנוספת, שהיא ספקית תוכנת רשת לשירותי תקשורת סלולרית, קווית ואינטרנט.

זאבי ברגמן, מנכ"ל קומברס CNS, אף הוא ברשימת המתעשרים. ברגמן מימש השבוע 150 אלף אופציות בתמורה כוללת של 2.6 מיליון דולר. מחירי המימוש של האופציות נעו בין 10 דולר ל-10.52 דולר כך שההטבה התיאורטית לברגמן היא של כ-1.1 מיליון דולר. בשנת 2000 מכר ברגמן אופציות בשווי 13.6 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully