וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתכוננים לפלייאוף

30.11.1999 / 0:00

הפועל פ"ת והפועל חיפה, שתיים שנראות בטוחות בפלייאוף העליון ולא מתביישות לפזול לעבר המקום השני, ייפגשו היום בניסיון לשפר עמדות לקראת הישורת האחרונה

הפועל פ"ת תארח הערב (18:00, שופט: ערן פרוסט) את הפועל חיפה במשחק על שיפור עמדות לקראת הפלייאוף העליון. שתי הקבוצות מגיעות אחרי ניצחון במחזור הקודם: הפועל פ"ת ניצחה 1:2 בשכונת התקוה את בני-יהודה והפועל חיפה הביסה 0:4 בקרית-אליעזר את מכבי נתניה. זהוגם מפגש בין שתי אלופות המורחקים של הליגה (10 לפ"ת, 8 לחיפה).

אלי אברבנל, קפטן הפועל פ"ת, החלים מהפציעה, התאמן באופן מלא והוא כשיר למשחק. הבוסני אנש דמירוביץ', ייעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים ואייל בן-עמי החולה בשפעת, עדיין בספק. בן עמי הסובל מחום גבוה, לא השתתף באימון המסכם של קבוצתו.

נעמה, רעייתו של אייל בן-עמי, סיפרה אמש: "אייל עדיין מרגיש חלש אבל החום ירד. הוא מתעקש לשחק בשבת אם החום לא יעלה שוב. אלי כהן צלצל ושאל בשלומו ואני מניחה שאם בערב הוא ירגיש טוב הוא עדיין יכול להפתיע ולהגיע למשחק. כרגע הוא בספק."

עוזר המאמן, רוני לוי, אמר: "זה משחק קשה וגורלי, שיקבע מי תתפוס בסוף את המקום השני או השלישי ותוכל להשתתף במשחקים באירופה, שזה מפעל חשוב מאוד."

הפועל חיפה: בוארון או גרייב?



הפועל חיפה, הנמצאת בכושר מצויין, מרוחקת רק 4 נקודות מהמקום השני, בו ממוקמת הפועל ת"א. הקשר הרומני מינטואן אלין חזר אמנם להתאמן, אבל לא צפוי להיכלל בסגל. יתר השחקנים כשירים ובריאים.

נג'ואן גרייב, המגן השמאלי שחזר לישראל בקול תרועה רמה, אבל הורחק כבר בבכורה שלו מול הפועל ת"א, חוזר מעונש ההרחקה. מאמן הקבוצה, גיא לוי, יודיע רק באסיפת הקבוצה שתתקיים כ-3 שעות לפני המשחק על ההרכב ועל מי שיאייש את עמדת המגן השמאלי- אילן בוארון או נג'ואן גרייב.

את המפגש הראשון ביניהן העונה סיימה הפועל פ"ת כשרגלה על העליונה, עם ניצחון 0:2 מצמד שערים של מוטי קקון. בסיבוב השני הייתה זו הפועל חיפה שהשיגה את 3 הנקודות, בזכות ניצחון 0:1 משער של מיכאל אניצ'יץ'.

זהו המפגש ה-74 בהסטוריה בין שתי הקבוצות. חיפה ניצחה 30 פעמים, פ"ת 23 ו-20 משחקים הסתיימו בתיקו.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully