וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרעי: לפרק את "שאגת אריה"

30.11.1999 / 0:00

הורה לראש הישיבה, הרב אורי זוהר, לפרק את הישיבה ולהפסיק כל פעילות למען שיחרורו; אמש התנצל אישית לפני אלי ישי על ההתקפות נגדו והבטיח: אדאג שמארגני המתקפה ייענשו

יו"ר ש"ס לשעבר, אריה דרעי, קרא היום לפרק את ישיבת "שאגת אריה" שהקימו תומכיו סמוך לכלא מעשיהו. גלי צה"ל מדווחים כי בשיחת טלפון פרטית שקיים לפני זמן קצר עם ראש הישיבה הרב אורי זוהר, הורה דרעי לפרק את הישיבה, ולהפסיק לאלתר את כל הפעילויות הציבוריות למען שיחרורו.

שיחת הטלפון בין השניים הוקלטה, וייתכן שתשודר בימים הקרובים בתחנות הרדיו הפיראטיות המזוהות עם ש"ס. הודעתו הדרמטית של דרעי באה בעקבות הסערה שנוצרה השבוע בשל המתקפה על אלי ישי מצד תומכי דרעי, הכנס שנערך ביד אליהו. בש"ס ממתינים בדריכות לדרשתו של מנהיגה הרוחני של התנועה, הרב עובדיה יוסף, שתתקיים במוצאי שבת, בה ייתיחס לראשונה בפומבי לפרשה.

דרעי טילפן אמש מהכלא ליו"ר הסיעה הנוכחי, אלי ישי, וגינה בפניו את ההתקפות שכוונו לעברו השבוע בעצרת ביד אליהו. דרעי הבטיח לישי כי הוא ידאג שמארגני המתקפה ייענשו, והזמין אותו לפגישה עימו בבית הסוהר בשבוע הבא.

ערוץ הרדיו הפיראטי של ש"ס "רדיו 2000" שידר אמש שיחה מוקלטת עם דרעי, בה הוא מגנה את המתקפה על ישי השבוע. "ברגע ששמעתי את זה", אמר דרעי, "רציתי לקבור את עצמי מרוב בושה". דרעי גם קרא לכל תומכי ש"ס לקבל ללא ערעור את החלטותיו של הרב עובדיה יוסף. בהתייחסו לחילופי השלטון בישראל אמר דרעי כי "הרשעים קיבלו את המכה שלהם".

כזכור, מנהיגה הרוחני של ש"ס, הרב עובדיה יוסף, גינה בחריפות את ההתבטאויות הקשות והמתקפות שכוונו כלפי ישי בכנס הסיעה ביד אליהו. מקורבים לאלי ישי אמרו השבוע כי הרב החליט שלא להופיע באירועי תמיכה בדרעי, עד אשר דרעי או מי מטעמו יגנו את ההתקפה כלפי יו"ר ש"ס.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully