וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לומניס תפטר כ-300 עובדים

איתמר סיידא

14.10.2003 / 22:43

הנהלת החברה הודיעה על התכנית האסטרטגית החדשה. מקיימת מגעים עם בנק הפועלים לארגון מחדש של החוב הקיים

לומניס הודיעה על יישומה המיידי של תכנית אסטרטגית שגיבשה הנהלתה החדשה של החברה. התכנית כוללת רה-ארגון מקיף שמטרתו לשנות את מבנה החברה תוך הפחתה משמעותית בהוצאות החברה והתאמתם להיקף ההכנסות הנוכחי. התכנית כוללת צמצום של כ-300 משרות, סגירת מספר אתרי ייצור ומשרדים, ומיזוג פעילויות ואתרים. כמו-כן, הגיעה החברה להסכם עם בנק הפועלים לגבי מימון נוסף של 9 דולר כהלוואה מובטחת כנגד תשלום לקוחות, אשר ישמש למימון יישומה של התוכנית.

בחברה מציינים כי יישומה של התכנית יחל לאלתר והוא יארך כתשעה חודשים. הוצאות יישום התוכנית לפיצויים, העברת פעילויות והוצאות נלוות אחרות, מוערכות בכ-9 מיליון דולר וצפויות להיכלל בתוצאות הכספיות בסכום של 5 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2003 ובסכום של 4 מיליון דולר ב-2004.

כמו-כן, מודיעה הנהלתה החדשה של החברה כי היא מקיימת בימים אלה מגעים עם בנק הפועלים לארגון מחדש של החוב הקיים בהיקף של 210.7 מיליון דולר. החברה מעריכה כי הדיונים בעניין זה יסתיימו במהלך הרבעון הרביעי. יש לציין, כי הבנק הסכים לדחות את מחויבויות לומניס, תנאי ההלוואות והחזרי החוב, שנועדו להתבצע ברבעונים השלישי והרביעי של 2003 עד להשלמת המשא ומתן. הסדרי המימון החדשים מותנים בחתימה על הסכמים סופיים.

יישום התוכנית, מדגישים בחברה, יאפשר הגברת יעילות, הקטנת הוצאות, שיפור רמת התחרותיות, תוך שיפור שביעות רצון הלקוחות.

אבנר רז נשיא ומנכ"ל לומניס אמר: "הרה-ארגון בלומניס הוא מחויב המציאות. אני בטוח שתמיכתו של בנק הפועלים, מסירותם של העובדים ויישומה המוצלח של התכנית, הם ערובה מצויינת להשבת לומניס לרמת הביצועים שהלקוחות, העובדים, המשקיעים והספקים מצפים לה". לדברי רז, "על אף שהדרך להבראת החברה תארך זמן, התכנית מספקת בסיס איתן לחזרה לפסים של צמיחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully