וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי יעצור את הנפילה?

3.3.2000 / 20:00

בית"ר ירושלים מארחת היום את מכבי פ"ת, שסובלת מבעיות דומות לשלה באיוש ההגנה. פ"ת עדיין חולמת על פלייאוף עליון, אבל בבית"ר לא מוותרים על הכרטיס לאירופה וחייבים לחזור לנצח

בית"ר ירושלים מארחת היום ב-16:00 (שופט: אסף קינן) את מכבי פ"ת והשאלה הגדולה שמרחפת מעל טדי היא- האם הנפילה תיעצר סופסוף?

הסטטיסטיקה אומרת הכל על מצבה העגום של הקבוצה בשבועות האחרונים: מתחילת הסיבוב השלישי הפסידה בית"ר בארבעה משחקים (מול הפועל פ"ת, צפרירים חולון, מכבי חיפה והפועל ת"א) וסיימה פעם אחת בתיקו- 0:0 בבית מול אשדוד.

המצב עגום עוד יותר כשמסתכלים על מאזן השערים של הקבוצה: בחמשת המשחקים האחרונים היא כבשה שער אחד בלבד (במחזור האחרון מול הפועל ת"א) וספגה שבעה. אם לקחת בחשבון את היכולת של איציק קורנפיין בתקופה האחרונה, המספרים עוד משקרים לטובתה.

שער הניצחון של טועמה ביום ראשון הרחיק את בית"ר לכדי 12 נקודות מהמקום הראשון והפסד היום יכול להוריד אותה עד למקום הרביעי, במידה והפועל חיפה תנצח את הפועל פ"ת.

אם לא די לבית"ר היובש בצד ההתקפי, היום צפויים לה חיים קשים גם בצד השני. 3 שחקני הגנה יחסרו היום: ברנקו סאביץ', שהורחק מול הפועל ת"א, ישראל כהן וקובי גנון (מוצהבים). גם המגן הצעיר, שמוליק לבן, לא יוכל לשחק, לאחר שלא אושר עדיין על ידי ההתאחדות.

לוזון: "קשה לנצח את בית"ר, למרות שהיא עם המכנסיים למטה"

מכבי פ"ת מגיעה למשחק כשהיא מדורגת במקום השביעי, אבל מרחק שבע הנקודות בינה לבין השישית, מכבי ת"א, הופך את המחשבות על הפלייאוף העליון לחסרות אחיזה.

הקבוצה השיגה ארבע נקודות בלבד מתוך 15 אפשריות מפתיחת הסיבוב השלישי, שהיא מנצחת את אשדוד בחוץ, מסיימת בתיקו מול נתניה ומנוצחת ע"י מכבי חיפה, צפרירים חולון והפועל פ"ת.

גם לפ"ת בעיות בהגנה: היא תשחק ללא הבלם מוראד מגמדוב, שמחלים מניתוח וללא כפיר פרטיאלי, שנפצע במשחק הנבחרת הצעירה ביום רביעי ומצפה לתשובה האם ייאלץ לעבור ניתוח.

יו"ר הקבוצה, אבי לוזון, אמר לקראת המשחק: "כולם יודעים שבית"ר ירושלים פצועה וחבולה והפרשנות של הדברים היא שקשה לנצח אותה, למרות שהיא עם המכנסיים למטה".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully