וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן אליעזר - שר הביטחון

3.3.2000 / 20:00

זכה ב-44.9% מקולות המצביעים. מיד לאחר מסירת התוצאות הרשמיות, יערך הסיבוב השני

הארץ
ltpgt
lt/bgtמאת יוסי ורטר ומזל מועלםltbgt

השר בנימין בן אליעזר יהיה שר הביטחון מטעם מפלגת העבודה. כך עולה הבוקר (שישי) מתוצאות ההצבעה החשאית במרכז המפלגה. בן אליעזר זכה ב-44.9% מקולות המצביעים. למקום השני בהצבעה הגיע סגן השר אפרים סנה, שקיבל 32.5% מקולות המצביעים, ואחריו השר מתן וילנאי, עם 22.6% מהקולות.
lt/pgt

ltpgt
על פי נתוני ועדת הבחירות של מפלגת העבודה, בסך הכל הצביעו 1,238 חברי מרכז, מתוך 1,687 בעלי זכות בחירה.
lt/pgt

ltpgt
סנה ווילנאי בירכו את בן אליעזר על נצחונו. סנה אמר: "אני מקבל את ההכרעה. חשבתי שאני יותר טוב, אבל עכשיו אמשיך את העבודה לקראת הבחירות בסיבוב השני, ומקווה להיבחר ראשון".
lt/pgt

ltpgt
בקרוב ייפתח סיבוב ההצבעה השני בבחירות במרכז העבודה. 12 חברי מפלגת העבודה מתמודדים על שמונה תפקידי שרים, וארבעה מועמדים יתמודדו על שני תפקידי סגני שרים. תפקיד סגן השר השלישי שהובטח לעבודה משוריין לנציג מימד, השר מיכאל מלכיאור.
lt/pgt

ltpgt
על תיקי החוץ והחקלאות לא תתקיים התמודדות, מכיוון ששמעון פרס ושלום שמחון הם מועמדים יחידים לכהונות אלו.
lt/pgt

ltpgt
סנה ווילנאי יתמודדו בסיבוב הבחירות השני, ולצדם השרים רענן כהן ודליה איציק, חברי הכנסת ויצמן שירי וסלאח טריף, וחברי הכנסת לשעבר אלי דיין, שמעון שטרית, מיכה גולדמן, נסים זווילי ורפי אלול. על תפקידי סגני השרים יתמודדו חברי הכנסת יוסי כץ, אבי יחזקאל, אלי בן מנחם וסופה לנדבר. המתמודדים שיזכו במספר הקולות הגבוה ביותר, יוכלו לבחור בתיקי התחבורה, התעשיה והמסחר, והמדע תרבות וספורט, ובעוד שני תפקידי שרים ללא תיק.
ltbgt
מועמדות זווילי לא נפסלה
lt/bgt
ועדת החוקה של מפלגת העבודה בראשותו של עורך הדין חנן מלצר, דחתה אמש ערעור שהגיש ח"כ ויצמן שירי על כשירותו של המזכ"ל לשעבר נסים זוילי להתמודד על תפקיד שר, בנימוק שזווילי עבר מהעבודה למפלגת המרכז ערב בחירות 99', וחזר לעבודה רק בנובמבר. זכות בחירה ניתנת רק למי שחבר במפלגה חצי שנה לפחות, ואולם זוילי טען שמעולם לא פרש ממפלגת העבודה, והוועדה קבעה שיש לתת לו ליהנות מהספק.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully