וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביבו ופנרבחצ'ה בחוץ מול יוזגאטספור

3.3.2000 / 20:00

טורקיה: המוליכה תרצה לשמור על פער חמש הנק'. אנגליה: נילסן יצפה בברקוביץ' ובלקבורן מול ווסט ברומיץ', ובעידן טל ואברטון מול ניוקאסל

כדורגלן החודש של העיתונאים בטורקיה, חיים רביבו, יוצא בשבת עם פנרבחצ'ה למשחק חוץ מול יוזגאטספור. בעקבות הפסדה המפתיע של האלופה גלאטסראיי, פתחה פנרבחצ'ה בשבוע שעבר פער של חמש נקודות יתרון בראשות הטבלה והיא נראית בדרך הנכונה לאליפות, במיוחד בכושר של החודש האחרון.

לפנרבחצ'ה 51 נקודות והיא מגיעה אחרי ניצחון גדול בדרבי 1:3 על בשיקטאש. הקבוצה נמצאת עם ששה ניצחונות רצופים ותפגוש קבוצה המדורגת במקום ה-13 בליגה, אחרי 3:3 בשבוע שעבר מול אדאנספור.

השניה, גלאטסראיי, תשחק בחוץ ביום ראשון מול איסטנבולספור שמדורגת במקום התשיעי בטבלה. בשיקטאש תפגוש באותו יום בביתה את אנקרגוצ'ו.

יתר המשחקים:

אנטליאספור - אדאנאספור
דניזליספור - ריזספור
ג'טפאספור - גזיאנטפספור
סמסונספור - בורסאספור
קוצ'איליספור - ארזורומספור
גנצ'לרבירליגי - טרבזונספור

אנגליה: נילסן מגיע לצפות באייל ועידן טל



מאמן הנבחרת, ריצ'רד נילסן, שהחמיץ את משחקה של אוסטריה בקרואטיה בגלל סופת שלגים, המשיך משם לאנגליה כדי לצפות באייל ברקוביץ' ועידן טל, הנציגים הישראלים באנגליה.

אייל ברקוביץ' ישחק בשבת בבית ביחד עם בלקבורן מול ווסט ברומיץ', החמישית בטבלה. קבוצתו של ברקוביץ' מדורגת במקום השלישי עם 62 נקודות, ארבע פחות מהשניה בולטון, אבל עם שני משחקים חסרים.

עידן טל ואברטון יפגשו, בבית גם הם, את ניוקאסל המדורגת במקום ה-11 בטבלה. אברטון מדורגת במקום ה-15 ורחוקה רק 5 נקודות מהקו האדום. עידן טל עשוי לפתוח בהרכב אחרי שפתח גם בשבוע שעבר מול איפסוויץ' ושיחק 73 דקות. אחרי שיצא, כבשה איפסוויץ' פעמיים וניצחה 0:2. אברטון רחוקה שש נק' מניוקאסל.

מנצ'סטר יונייטד, אחרי השישיה מול ארסנל, תתארח אצל לידס השישית, ארסנל תארח את ווסטהאם וליברפות תשחק בחוץ מול לסטר.

יתר המשחקים:
קובנטרי - צ'לסי
דרבי - טוטנהאם
איפסוויץ' - ברדפורד
מנצ'סטר סיטי - סאות'המפטון
מידלסברו - צ'רלטון
סנדרלנד - אסטון וילה

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully