וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד ויינרוט: לקני וויליאמס ולירושלים אין קשר לפרשת "הדרכון המזוייף"

3.3.2000 / 20:00

על פי עו"ד, המייצג את הקבוצה והשחקן, האשמים העיקריים הם סוכני השחקנים, אברהם פלדה ואלי אפרתי, שהסדירו את זיוף הדרכון בעזרת אנשי קשר בצ'כיה

פרשת "הדרכון המזוייף" של קני וויליאמס והפועל ירושלים ממשיכה לעורר הדים בכדורסל הישראלי. אתמול שכרה הפועל ירושלים את עו"ד יעקב ויינרוט לצורך הטיפול בפרשה וכעבור מספר שעות כבר היו בידיו של ויינרוט הצהרות ברורות על שאנשים שלטענתו מעורבים בפרשת הזיוף.

וינרוט מאשים את סוכני השחקנים, אלי אפרתי ואברהם פלדה, כי הם אלה שסידרו לוויליאמס את הדרכון הצ'כי והם אלה שהציעו אותו להפועל ירושלים על תקן של שחקן בוסמן. ויינרוט דחה את האשמה לפיה וויליאמס וירושלים ידעו כי הדרכון אינו חוקי וכי הקבוצה והשחקןנפלו קרבן לתרמית של פלדה ואפרתי שסידרו את הדרכון המזוייף באמצעות דילר צ'כי.

אנשים המקורבים לכדורסל הישראלי אמרו אתמול כי תמורת הנפקת הדכון המזוייף שולמו כ-50 אלף דולר, שחולקו בין אפרתי, פלדה וגורמי הקשר בצ'כיה.

עו"ד ויינרוט טען אתמול כי וויליאמס כבר היה בדרכו לחתום בגבעת שמואל על תקן של שחקן זר, אלא שאז הגיעו פניות מירושלים בידיעה שסודר לוויליאמס דרכון צ'כי וכי הוא יכול להצטרף לקבוצה על משבצת של בוסמן.

וויליאמס יחזור היום להתאמן


למרות הבלאגן והרעש סביב הפרשה יחזור היום וויליאמס להתאמן בקבוצה. אתמול לא התאמן וויליאמס ובהנהלה עשו הכל כדי להרחיק אותו מהתקשורת ולתת לו מעט שקט.

בירושלים ימתינו להתפתחויות בעניינו של וויליאמס לפני שיחליטו איזה שחקנים להחתיםץ כזכור, ירושלים מחפשת שחקן זר במקומו של קיבו סטיוארט שהועזב. במידה וקני וויליאמס ייאלץ לעזוב גם הוא תחסר ירושלים גם שחקן בוסמן.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully