וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתו של קדאפי חולמת על רכוש וילדים

13.10.2003 / 14:24

אעישה קדאפי מוסרת בראיון נדיר את דעותיה בענייני אקטואליה. הפסיקה את הדוקטורט על החוק הבינלאומי כי "הוא לא קיים". ישנה בשקט בידיעה שנשים שומרות על אבא

משפחתו של שליט לוב, מועמר קדאפי, הגיעה לכותרות עד כה רק בזכות בניו חובבי הכדורגל והבילויים. בראיון נדיר לעיתון "א-שארק אל אווסט" מדברת הבת אעישה קדאפי, בת 27, על הקריירה, החלומות והעולם הערבי.

מכון "ממרי" מפרסם כי אעישה סיפרה לעיתון כי היא טסה לפריס לאחרונה כדי להפסיק את עבודת הדוקטורט שלה על החוק הבינלאומי, באוניברסיטת סורבון. היא מסבירה כי בשל הפרת החוק הבינלאומי בעולם כעת, "החלטתי שזה בזבוז זמן ללמוד משהו שאינו קיים". אעישה טוענת כי "חייבים להתעלם מהחוק הבינלאומי, כפי שארה"ב התעלמה ממנו. עלינו לפעול על פי החוק של אללה". היא מספרת כי פלישתה של ארה"ב לעיראק, למרות התנגדות האו"ם, היתה הגורם המאיץ להחלטתה להפסיק את לימודיה.

העלמה קדאפי טוענת כי החוק למעשה אינו קיים: "איפה החוק המתיר להרוג את ילדי עיראק? איפה החוק המתיר לישראל להפר את קדושת ירושלים". היא משמיעה את דעתה גם על הסכמת אביה לפצות את קורבנות הפיגוע במטוס פאן אם מעל לוקרבי. "איפה החוק הגורם לכך שהפיצוי עבור אזרח אמריקאי הוא עשרה מיליון דולר – אני סבורה שאמריקאי אינו שווה כזה סכום", היא אומרת.

לשאלה האם היא חוששת לביטחון אביה כיוון שאבטחתו מופקדת בידי נשים, עונה הבת בפמיניסטיות: "להיפך, אני מרגישה בטוחה יותר משום שהוא מוקף בנשים". היא מגלה שהיא עצמה עברה אימונים בנשק ומבטיחה להגן בחירוף נפש על מולדתה במידה ותותקף.

לגבי שאיפותיה לעתיד, חושפת אעישה את הפן המסורתי באישיותה. "כמו כל אשה, אני מקווה שיהיה לי רכוש פרטי וילד", היא אומרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully