וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה ילד זה?

3.3.2000 / 20:00

אמרו עליו שהגיע מוקדם מדי למכבי ושמשחקי החוץ גדולים עליו. טל בורשטיין ענה הערב לכולם עם תצוגת תכלית בצרפת, בדרך לניצחון 80:93 ולהבטחת המקום הראשון בבית

פיני גרשון הצהיר השבוע כי המשחק בפו הוא משחק החוץ הכי קשה שהיה עונה למכבי ת"א. את השפו שלו, שלף גרשון כבר בפתיחה- טל בורשטיין בחמישייה על חשבונו של אריאל מקדונלד. הילד, שעד עכשיו קיבל מעט מאוד קרדיט במשחקי החוץ, ידע להעריך את האמון שניתן בו והחזיר בגדול.

בורשטיין הציג משחק יעיל ואחראי וסיים עם מאזן נפלא- 18 נקודות, באחוז מושלם משלוש (4 מ-4) ומהקו. בנוסף היה לבורשטיין חלק משמעותי גם במאמץ ההגנתי, במיוחד בריצה של הרבע השלישי, שגמרה את המשחק.

מכבי פתחה את המשחק עם הגנה חזקה מאוד ובעזרת 7 נקודות של בורשטיין, עלתה ל- 9:16. ההמשך היה של האפמן, עם 4 סלים רצופים ובסיום הרבע- 15:25.

במחצית השניה ביצע גרשון חילופים כמעט במהירות האור, כשגם בריסקר וראדוביץ' נשלפו מקצה הספסל לניסוי כלים וההפרש הצטמק. סיום המחצית היה המופע של פארקר, שחטף, ריחף וקלע. במחצית- 33:41 למכבי.

הרבע השלישי, היה כאמור, הרבע של המשחק. מכבי הגבירה את הלחץ בהגנה ועם הוצאה לפועל של בורשטיין, פארקר והאפמן, רצה ליתרון בן 23 נקודות בסיום הרבע- 46:69.

ברבע האחרון חזר גרשון לרכבת החילופים, הקבוצה יצאה מהקצב והצרפתים הורידו את ההפרש עד ל-9 נקודות. פיני זרק את הנפלד ובורשטיין חזרה, וסל של האפמן, שקבע 71:85 דקה וארבעים שניות לסיום, סגר את הסיפור.

בסיום- 80:93. לאור תוצאות הערב (הפסד של פילזן לפרטיזן), הניצחון מבטיח למכבי ת"א את המקום הראשון בבית ויתרון ביתיות כל הדרך אל הפיינל-פור.

פיני: עכשיו האתגר של טל יהיה הפיינל-פור


לאחר המשחק שפע גרשון מחמאות לשחקניו ובמיוחד לגיבור הערב, טל בורשטיין: "היו לנו 3 רבעים טובים. ברביעי הייתי צריך להפריע קצת, עשיתי חילופים חברתיים ואני מודה בטעות.

"הם קבוצה יותר טובה ממה שהם הראו היום. טל היה מצוין וזה אפילו יותר חשוב לי מהניצחון. בשני המשחקים הקרובים אתן לטל עוד יותר קרדיט. הערב הרגשתי לא נוח כשהוא היה על הספסל. עד עכשיו משחקי החוץ היו האתגר שלו, עכשיו הפיינל פור יהיה המבחן".

ובורשטיין עצמו, שלא במפתיע, נשמע קצת יותר מאופק. כשנשאל אם סלח הערב למאמנים על חוסר הקרדיט במשחקי החוץ, ענה: "אף פעם לא כעסתי, אז אין לי מה לסלוח".

לגבי היד הלוהטת שלו אמר: אני שמח שאני בא לידי ביטוי ועוזר לקבוצה. הרגשתי היום טוב כבר באימון הקליעות בבוקר ואני שמח שזה נכנס גם במשחק".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully