וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Epoch פרטנרס: "החוזה של סרגון עם TeraGo מאשר את העובדה שהיא תעמוד בתחזיות לרבעון הראשון"

3.3.2000 / 20:00

ב-Epoch מביעים שביעות רצון מהתוצאות הכספיות שפורסמו השבוע ע"י חברת Winstar, שהיא לקוחתה הגדולה ביותר של סרגון

גתית פנקס
ltpgt
אתמול הודיעה חברת סרגון על חוזה חדש של אספקת ציוד אלחוטי לתקשורת רחבת פס עם חברת TeraGo הקנדית, ובבית ההשקעות Epoch פרטנרס מזדרזים לפרסם דו"ח חדש על החברה, בו הם קובעים כי כאשר השוק יתחיל "להשתקם" סרגון תהיה אחת הראשונות שתהנה מכך.
lt/pgt

ltpgt
אולם, כידוע, השוק אינו צפוי לעשות כן בתקופה הקרובה - כך, על כל פנים צופים בוול סטריט - אך ב-Epoch פרטנרס מביעים שביעות רצון מיוחדת מכך שהחוזה עם החברה הקנדית, הוא הראשון המסחרי בו מספקת סרגון ציוד תקשורת גם לטווח של 24 ג'יגה הרץ. סרגון תתחיל לספק לחברה הקנדית את "הסחורה" במהלך הרבעון הראשון, והיא צופה כי יהיו הזמנות המשך בעתיד.
lt/pgt

ltpgt
"אנחנו מאמינים ש-TeraGo תוכל להיות לקוחה של למעלה מ-5% מנתח המכירות של סרגון ברבעונים הקרובים", אומרים שלושת מחברי הדו"ח - סת' ספלדינג, ריצ'רד שנון ואשווין נווין. אם אומנם היא תצליח כבר ברבעון הקרוב להוות 5% ממכירות החברה, הרי שיהיה מדובר בכ-500 אלף דולר.
lt/pgt

ltpgt
TeraGo מכסה ספקטרום של כ-25 אתרים, ויש לה פוטנציאל להרחיב את פרישתה, אומרים ב-Epoch פרטנרס. הם אף מציינים כי לחברה יש מימון טוב לתקופה הקרובה, מה שמרגיע חששות מפני תשלומים שיתעכבו אליה.
ltbrgt
lt/bgtשולי רווח גבוהים יחסית לתעשייהltbgt
האנליסטים מציינים כי בין משקיעי החברה הקנדית ניתן למצוא אף את הבנק RBC דומיניון. כמו כן, לדבריהם, הציפיות של סרגון לשני הרבעונים הקרובים, והעובדה שהיא מובילה מבין מתחרותיה מבחינת שולי הרווח הגולמי שלה (44%), שמעידים על חוסן עסקי - יסייעו לה לעמוד בתחזיות להמשך.
lt/pgt

ltpgt
"נראה כעת כי החברה תצליח לעמוד בתחזיותינו לרבעון הראשון של 2001", אומרים האנליסטים, "ואנחנו רואים בסרגון השקעה טובה אם וכאשר שוק הטכנולוגיה יבצע מהפך". עם זאת, להערכתם, החברה כבר הכלילה את החוזה עם TeraGo בהדרכה שנתנה לאנליסטים לגבי הרבעון הראשון, ולכן אין הם מעדכנים כלפי מעלה את התחזיות.
lt/pgt

ltpgt
נקודת אור נוספת עבור סרגון היא העובדה שחברת Winstar, הלקוחה הגדולה שלה ביותר, פירסמה השבוע את תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי, שהצליחה לעקוף את תחזיות האנליסטים ואף העלתה את התחזית לשנת 2001 - בהחלט לא צעד שכיח במחוזותינו. הנהלת החברה הודיעה כבר כי יש לה מימון מספק כדי לצלוח את שנת 2001.
lt/pgt

ltpgt
"סרגון ממשיכה להיות אחת ההמלצות הגדולות שלנו בתחום ציוד התקשורת", אומרים האנליסטים. בבית ההשקעות צופים כי את הרבעון הראשון של השנה תסיים החברה באיזון בשורת הרווח למניה, שתוסיף להשתפר עד כדי רווח של 9 סנט למניה בשנת 2001 כולה. ההכנסות לשנת 2001 צפויות להסתכם ב-29.2 מיליון דולר.
lth5gt lthrgt
לצפייה בריכוז המלצות האנליסטים לחצו על הלינק "המלצות אנליסטים" שבראש העמוד.
lthrgt
lth5/gt
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully